יותר מ-100 חוגים ביריד אחד

30/08/2022 ג' אלול תשפ"ב

ביום ראשון 28.8.22 התמלא פארק עמק האלה בדוכני הסברה ומידע של יותר מ-100 חוגים, שיפעילו השנה עמותת סחלבים בתחומים שונים ובהם מחול, ספורט, אומנויות, העשרה, טכנולוגיה, מוזיקה ואומנויות לחימה. החוגים מיועדים לכלל התושבים החל מילדים, דרך נוער וכלה במבוגרים.

המבקרים הסתובבו בין הדוכנים, פגשו את המדריכים, התרשמו, התנסו ושאלו שאלות. חלק מהדוכנים אף הציעו התנסות של ממש בתחנות הפעלה שונות. במקביל, על הבימה המרכזית עלו בזה אחר זה מפעילי ומשתתפי החוגים למופעי ראווה מרשימים. הצופים נהנו מהופעות בתחום המחול, התעמלות אומנותית, אומנויות לחימה שסיפקו טעימה קטנה ממה שמחכה להם בחוגים. לסיום עלו על הבמה המרכזית גם כוכבי הילדים חיפזון וזהירון למופע קיץ סוחף.

בעמותת סחלבים ציינו השבוע בגאווה כי על אף החום הכבד ששרר באותו היום היריד היה מוצלח מאוד וחשף את המשתתפים לחוגים החדשים שיפעלו השנה לצד החוגים הוותיקים.

בין היתר הושם השנה דגש מיוחד על חוגי מדע וטכנולוגיה שיתקיימו במעבדות המחשבים ברחבי העיר. הילדים יוכלו ליהנות מחוגי מחשבים ברמות שונות: מהכרת המחשב, דרך ציור דיגיטלי והדפסה בתלת מימד ועד לחוגי תכנות המיועדים לבנים ובנות.

ענף השחמט קיבל גם הוא דגש מיוחד עם קבוצת ליגה חדשות, תוספת של ימים ושעות ותוכנית שנתית הכוללת אירועים ותחרויות ברמות שונות.

מרכז החוגים 'סחלבים לקטנטנים' שפתחה השנה העמותה יציע גם הוא מגוון חוגים, פעילויות וסדנאות מגיל לידה ועד גיל 6 ואימוני ספורט לנשים בהריון ואחרי לידה, ועוד שלל פעילויות מהנות להורים ולקטנטנים.

גם בתחום הספורט אומנויות הלחימה והמחול הצטרפו מפעילים חדשים וחוגים חדשים המיועדים לילדים, נוער ובוגרים.

הרישום לחוגים השונים מתבצע באופן מקוון באתר העמותה. לחצו כאן על הקישור

יריד החוגים של סחלבים. צילום: פז בריריד החוגים של סחלבים. צילום: פז בר


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד