רצים יחד במרוץ מודיעין

27/10/2022 ב' חשון תשפ"ג

החגים כבר מאחורינו ואירוע הספורט הגדול של העיר עוד לפנינו – חצי מרתון מרוץ מודיעין. המרוץ יתקיים ביום שישי 25.11.22 וימשוך אלפי רצים ורצות שייהנו מחוויית ריצה אורבנית במגוון מסלולים תחרותיים ועממיים.

מרוץ מודיעין שהפך זה מכבר להפנינג הספורטיבי הגדול ביותר במודיעין מכבים רעות והסביבה ונחשב לאחד המרוצים הגדולים בישראל למרחקים אלו, יציע השנה חמישה מסלולי ריצה לכל רמה, גיל וטעם.

מקצה חצי מרתון 21.1 ק"מ לרצים מנוסים המחפשים יעד מאתגר ובר השגה, מקצים תחרותיים במרחקים קלאסיים של 10 ק"מ ו-5 ק"מ, מקצים ידידותיים של 1.8 עם ובלי מדידה המתאימים גם להורים, ילדים, רצים מתחילים, אזרחים ותיקים ואוכלוסיות מיוחדות.

וכן מקצה אפרוחים של 300 מטרים המיועד לילדים בגילאי 7-3 ולהוריהם. המרוץ ישלב כמידי שנה גם את אליפות בתי הספר היסודיים והעל יסודיים במודיעין מכבים רעות.

באגף הספורט ציינו השבוע כי הרישום מתבצע באתר העירייה או באתר המרוץ וכי הרישום המוקדם והמוזל פתוח עד 7.11.22 וכי התאריך האחרון להרשמה הינו 15.11.2.

תושבי העיר והסביבה, מוזמנים להירשם ולהצטרף לחוויה הספורטיבית. כל משתתף, שירשם למסלולים התחרותיים, יקבל ערכת ריצה הכוללת חולצת ריצה של סאקוני, צ'יפ מיוחד למדידת הזמנים והמרחק במהלך התחרות ופינוקים נוספים.

להרשמה לחצו כאן

מרוץ


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד