צלילי סתיו

20/11/2022 כ"ו חשון תשפ"ג

כמו מדי שנה במודיעין מכבים רעות, עם הגשם הראשון, הנחליאלי ושינויי מזג האוויר מגיע עוד סממן מובהק של עונת המעבר, והוא כמובן פסטיבל "צלילי סתיו". אחד מהאירועים הוותיקים, האהובים והגדולים של העיר, אשר מושך אליו תושבים ומבקרים חובבי מוזיקה על כל גווניה ומשפחות באות ליהנות מאווירה מוסיקלית מהנה.

הפסטיבל יתקיים זו השנה ה-23 בהובלת אגף תרבות ואירועים אשר נערך בימים אלה לקראתו, כשהשנה מובטח פסטיבל עם תכנית עשירה במיוחד, הכוללת עשרות מופעים ברחבי העיר, בשלל סגנונות מוזיקליים לאורך שלושה ימים מ-17 עד 19 בנובמבר.

מרבית ההופעות יהיו ללא תשלום ואלו שכן, בתשלום סמלי. הנה טעימה קטנה ממה שצפוי להיות: מופע פתיחה של הפסטיבל בהיכל התרבות עם האמנים הוותיקים והאהובים ירדנה ארזי המארחת את יזהר כהן בליווי תזמורת סימפונט רעננה, מקהלת הנשים "רוני מודיעין" מארחת את הזמרת דורית ראובני, הזמר והיוצר שם טוב לוי שישיר משירי אריק איינשטיין וממיטב היצירות הקלאסיות שלו, להקת כנסיית השכל עם שירי הרוק ישראלי המצליחים, אהרון רזאל במופע אקוסטי ועוד.

לצד מופעים אלו יהיו מופעים רבים של הרכבים מוזיקליים מסקרנים כמו למשל, תזמורת החליליות המונה הרכב מרשים של 17 חליליות ברפרטואר קלאסי וישראלי, שירה גולן והרכב תזמורתי אתני ביצירות אתניות ערביות וישראליות, מיכל אדלר אמנית במפוחית פה, טרנטה גרוב משין עם מוזיקה בלקנית בגרוב ישראלי, מוסיקה רומנית, מוזיקת שאנסונים, ליאוניד פאטשקה אמן הג'אז הבינלאומי עם מיטב ייצירות ג'אז ודיקסי, מוזיקת שנות ה-20, מוסיקה איטלקית ועוד ועוד.

המופעים כולם מתאימים לכל המשפחה, כאשר בנוסף יהיו לילדים גם הופעות מעניינות של עיבוד הרכב הקאמרי לילדים לאגדת "פטר והזאב" ואוהד חיטמן יעלה במופע מיוחד של שירי דיסני לילדים.

ראש העיר, חיים ביבס: "פסטיבל צלילי סתיו הוא ללא ספק, אחד מהאירועים היפים והמיוחדים כאן בעיר, אשר מושך אליו אלפי תושבים ומבקרים מזה שנים רבות. השנה אנו עומלים על תכנית מרשימה במיוחד שכולה הנאה צרופה לחובבי המוזיקה על כל גווניה, בכל רחבי העיר".

לתוכנית המלאה של הפסטיבל היכנסו

פטר והזאב קרדיט יאיר מיוחס


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד