טקס החלפת מפקדי תחנת מודיעין במחוז מרכז

23/11/2022 כ"ט חשון תשפ"ג

ביום ראשון 20.1.22 ערכה המשטרה טקס החלפת מפקדי תחנה במודיעין, במעמד מפקד המחוז ניצב אבי ביטון, מפקד מרחב שפלה תנ"צ רונן אבניאלי ובהשתתפות חברי הספ"כ המחוזי והמרחבי, שוטרים ואורחי כבוד נוספים. במהלך הטקס העביר מפקד התחנה היוצא - סנ"צ רונן נגר את הפיקוד על התחנה למפקדת הנכנסת סנ"צ לינור לוי.

תחנת המשטרה במודיעין הינה תחנה החולשת על העיר מודיעין ושתי מועצות אזוריות - גזר וחבל מודיעין, אזור המונה כ-110 אלף תושבים. בתחומה של התחנה פרוסים שטחי מסחר ותעסוקה וכ-66 אלף דונם של יערות ושטחים פתוחים.
התחנה סמוכה לגזרת קו התפר ומתקיים בה שת"פ הדוק עם כוחות מג"ב וצה"ל הפועלים באזור ומהווים חלק בלתי נפרד מהתחנה.

מפקד המחוז - ניצב אבי ביטון, ציין בטקס: "זכות גדולה ומרגשת עבורי, להחליף מפקדי תחנה, בעיר מולדתם של משפחת החשמונאים, המקום בו פרץ מרד החשמונאים. על חלקת אדמה היסטורית זו הוגשמה הגבורה היהודית בה השכילה מדינת ישראל להקים ולהגשים חלום וסמל למורשת וגבורה. פיקוד על תחנת מודיעין מהווה אתגר יומיומי של מתן שירותי משטרה איכותיים, בעיר הנמצאת בתנופת בנייה והתפתחות רציפה מיום הקמתה. רונן, הובלת את התחנה ביד רמה להישגים משמעותיים, ועמדת היטב עם אנשיך מול אתגרי השעה שפקדו את התחנה תודה על שירות משמעותי במחוז מרכז בתפקידי ליבה ובהצלחה במעלה הדרך".

"לינור, את שייכת לקבוצה ייחודית ומובחרת של נשים מפקדות פורצות דרך במשטרת ישראל, קצינות נחושות השואפות קדימה ויודעות לשלב בין קריירה ובין משפחה, בתובעניים שבתפקידי הפיקוד שלנו, פיקוד על תחנת משטרה .
אני מאחל לך בהצלחה ובטוח שתובילי את התחנה להישגים, מרחב שפלה ומחוז מרכז עומדים לשירותך בכל עת"

מפקד מרחב שפלה - תת ניצב רונן אבניאלי, ציין: "שמירה על אופייה הדמוקרטי של מדינת ישראל, מציב אתגר משמעותי עבור גופי אכיפת החוק, תחנת משטרה היא אבן הראשה הניצבת במרכז, עליה מוטלת האחריות לאחד ולהצמיד זו לזו את הלבנים האחרות, הבניין עומד על תילו בזכותה, אין להסירה ,אין להחלישה ,האחריות למימוש ייעודו של הארגון מצויה באופן הנחרץ בידיו של מפקד תחנת משטרה".

"רונן, אנו נפרדים ממך היום, אין ספק שימיך בתחנה יזכרו לעד, הוכחת אחריות מהי, מנהיגותך ניכרת בכל פינה בתחנה, ההישגים המצוינים הושפעו מכישרונך ואישיותך הייתה עבור עמיתך דוגמא ומופת, משטרת ישראל ראויה למפקדים כמוך, מאחל לך הצלחה בתפקידך החדש".

"לינור, לאחר שורה של תפקידים משמעותיים, במג"ב ובמחוז ירושלים, נבחרת להיות מפקדת התחנה,זכינו בך במחוז מרכז ובמרחב שפלה ובעיקר זכתה בך תחנת מודיעין והקהילה כולה, מהכרותי אותך את הראויה ביותר, ברשותך כל אשר דרוש ואף מעבר לכך כדי להצעיד את התחנה וכדי לממש את אחריותך. בהצלחה לשניכם".

התחנה היוצא - סנ"צ רונן נגר: "לאחר תהליך ארוך אך לא מספיק שהיה לי כדי להתכונן לפרידה מהתחנה ומהחברים שרכשתי פה,כל שנותר לי לעשות ביום מרגש זה הוא בעיקר לומר תודה ,תחילה למשפחתי היקרה והמופלאה ולגיבורים האמתיים שהקרדיט והאהבה שאני מקבל שייכים בראש ובראשונה להם- מתנדבי, שוטרי וקציני תחנת מודיעין העושים לילות כימים בהגנה על תושבי גזרת התחנה ובכל דקה ודקה מגשימים את חזון התחנה להיות "שומרי הסף" של מחוז המרכז"

"אני מברך את חברתי סגן ניצב לינור לוי , מפקדת התחנה הנכנסת ומפקיד בידייך תחנת עם מתנדבים, שוטרים ומפקדים עם Dna של מצוינות, אשר רק בזכותם הגיעה התחנה להישגים מרשימים ומשמעותיים בתחום הלחימה בפשיעה כפי שמשתקפים ביעדי העוצמה, בכמות כתבי האישום ובמעצרי תום ההליכים. זו שנה שניה ברציפות שבה תחנת מודיעין מובילה ברמה הארצית בסקר השירות, דבר המעיד על מידת האמון שרוחשים התושבים לשוטרי התחנה".

מפקדת התחנה הנכנסת - סנ"צ לינור לוי: "אני ניצבת בפניכם היום בהתרגשות ובהתלהבות גדולה אך גם בענווה וביראת כבוד ,מודעת לגודל האחריות שאני לוקחת על כתפיי ולמורכבות המקצועית שהתפקיד הזה דורש. אני עומדת מולכם ולנגד עיני, לפני הכל ומעל הכל עומדים השוטרים והשוטרות, הקצינים והקצינות, אנשים ערכיים ואנושיים שערך הדוגמא האישית הוא נר לרגילהם ומשקיעים את נשמתם בעבודה הקשה הזו".

"בסיום דבריי אני מבקשת להודות באופן אישי וחם לך מפקד המחוז על האמון ונתת בי בבחירתך בי לעמוד בראש תחנה ולפקד עליה, זו הוכחה לכל שוטרת וקצינה שהשמיים הם הגבול ויש לאן לשאוף ,את המשטרה שלנו מובילות גם לביאות ולא רק אריות,אני גאה להיות אחת מ-4 מפקדות תחנה במשטרת ישראל ואין לי ספק שתהיינה עוד הרבה. מעתה המושכות בידיי וחובת ההוכחה היא עליי, מי ייתן ונעמוד בכל האתגרים והמשימות שיוצבו לפנינו".

מפקדת התחנה הנכנסת סנ"צ לינור לוי בת 44 מתגוררת בנוה אילן, נשואה + 3, מילאה מגוון תפקידי פיקוד במשטרה ביניהם מ"פ במג"ב ירושלים, ראש לשכת שיטור קהילתי מרחב ציון וראש ענף שיטור מחוז ירושלים.

טקס החלפת הפיקוד. צילום: דוברות המשטרה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד