מרוץ מודיעין 2022

01/12/2022 ז' כסלו תשפ"ג

אלפי רצים ורצות השתתפו ביום שישי 25.11.22 במרוץ מודיעין ה-17 ועל אף מזג האוויר החורפי נהנו מריצה אורבנית בחגיגה הספורטיבית הגדולה של העיר.

האירוע, שאורגן על ידי אגף הספורט, נפתח בכינוס של המשתתפים בפארק הדגים ולאחר שכל המשתתפים קיבלו את ערכות המרוץ ועשו חימום, התכנסו ראשוני הרצים על קו הזינוק.

המקצה הראשון של חצי המרתון הוזנק על ידי ראש העיר, חיים ביבס ואחריו, בזה אחר זה הוזנקו יתר המקצים: 10, 5, 1.8 תחרותי, 1.8 עממי וכן מקצה האפרוחים בו רצו יחד עם הורים, מאות ילדים בגילי 7-3.

הריצה, נוהלה על ידי חברת מיינט, שהפעילה מערכת ממוחשבת שסקרה את התוצאות האישיות של כל הרצים לפי מקצים וגילאים. במקצה הראשון של ה-21.1 ק"מ, היה זה ברהנו יימאצו שסיים את המסלול בזמן הקצר ביותר, תוך שעה, 15 דקות ו58 שניות וזכה במקום הראשון בחצי מרתון. לאחר מכן, בהפרש של כ-6 דקות הגיע ניב דודו שסיים במקום השני. את המקום השלישי תפס איציק קרמר שגמע 21.1 קילומטרים בשעה, 24 דקות ו-4 שניות.

בקרב הנשים במקצה זה היתה זו ורוניקה הס, שזכתה במקום הראשון לאחר שסיימה את הריצה בתוצאה שעה 31 דקות ו-32 שניות. אנה פרייס שזכתה גם בשנה שעברה במקום השני בנשים סיימה את מקצה בתוצאה: 1:34:04. גם רעות רוטנברג, שהשתתפה שנה שעברה במרוץ וזכתה במקום הראשון עלתה לפודיום המוכר לאחר שסיימה את המרוץ במקום השלישי, בתוצאה 1:34:37.

לאחר מקצה זה נערך המקצה של ה-10 ק"מ. במקום הראשון כללי זכה אלעד אביטן שסיים את המסלול תוך 36 דקות ו26 שניות בלבד. את המקום השני תפס נריה ידין לאחר שסיים את המסלול בתוצאה 37:49. במקום השלישי זכה בועז בילגורי, מאיחוד הצלה, שסיים את המרוץ בתוצאה 38:43. בקרב הבנות, במקום הראשון זכתה היווט גאודה, במקום השני רוזי פרייס ורלי מהאגר במקום השלישי. בתום המקצים נערך בפארק הדגים טקס חלוקת מדליות וגביעים למנצחים.

רץ נוסף שהתחרה וגנב את ההצגה היה ג'ולס שוואבר שכחלק מחגיגות יום ההולדת ה-90 שלו, רץ במקצה ה-5 ק"מ בליווי 4 בניו, 3 כלותיו, 8 מנכדיו, ועוד 5 חברים ואף זכה בגביע.

ראש העיר, חיים ביבס: "מרוץ מודיעין ה-17 היה אולי המרוץ המאתגר ביותר שהיה עד כה בעיר, עם מזג אוויר אירופאי שלא עצר את אלפי הרצות והרצים, הורים וילדים, תלמידות, תלמידים וצוותי חינוך, שהפגינו רוח ספורטיבית נהדרת. תודה לכל מי שתכנן, ארגן והוציא לפועל את המרוץ, לעובדי העירייה אגף הספורט, אגף ביטחון וחירום, המוקד העירוני, עמותת סחלבים ומשטרת מודיעין."

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ: " מרוץ מודיעין 2022 היה ללא ספק אחד המורכבים שהיו לנו, אבל בסוף גם אחד המוצלחים. הבעת האמון של התושבים וכמות המשתתפים דווקא במזג אוויר מתעתע מוכיחה עד כמה האירוע הזה חשוב ומשמעותי עבורם ועבור העיר שלנו. אנחנו כמובן נשב ונפיק לקחים ונוסיף שיפורים לקראת המרוץ בשנה הבאה. אני רוצה להודות לכל אנשי העירייה, עמותת סחלבים ובעיקר לצוות אגף הספורט על עבודה מאומצת לא פשוטה שהביאה להצלחה הגדולה בקיום המרוץ. נפגש גם בשנה הבאה."

מרוץ מודיעין ה-17מרוץ מודיעין ה-17


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד