נותנים באהבה

14/02/2023 כ"ג שבט תשפ"ג

אחד ממאפייניה הבולטים של מודיעין מכבים רעות הוא מספר הארגונים ההתנדבותיים הגבוה, כ-90 במספר, עם מאות מתנדבים החל מנוער ועד למבוגרים אשר פועלים למען הקהילה.

מדי שנה, מובילה העירייה יריד התנדבות גדול המכנס תחת קורת גג אחת את שפע הארגונים והעמותות לגיוס המציגים את עשייתם בדוכנים לציבור הרחב. הזדמנות נהדרת לבוא ולהתרשם וכמובן, לבחור על פי נטיית הלב את מקום ההתנדבות המתאים.

השנה יתקיים היריד המסורתי ביום חמישי, 29.12.22 בקניון עזריאלי, קומה 2. בין היתר, ניתן יהיה לראות מקומות התנדבות למען קשישים וגמלאים, תושבים בעלי צרכים מיוחדים, משפחות נזקקות, מחלות סופניות, ייעוץ לאזרח, סיוע לנשים, משפחות שכולות, בריאות הנפש, ציוד רפואי , מזון לתינוקות, סיוע לנוער בסיכון ,עמותות חסד ועוד תחומים רבים.

מי שלא יצליח להיות ביריד יוכל להיכנס לאתר ההתנדבות העירוני שהושק לאחרונה, המרכז את כל ארגוני המתנדבים והעמותות הפועלים בעיר, בו יוכלו תושבים ותושבות למצוא מקום התנדבות בהתאם לתחומים שונים בקהילה ולהכיר מקרוב את סיפוריהם של הארגונים ומטרותיהם. לכניסה – לחצו כאן.

לאחר היריד, בשעה 19:30, יערך באולם עינן שבקניון, טקס ההוקרה העירוני למתנדבים. כבכל שנה ייבחרו מתנדבים וארגונים מתחומים שונים וכן, מתנדב מצטיין נוסף שיקבל תעודת הוקרה מיוחדת על פועלו. המתנדבים המצטיינים נבחרו על ידי ועדה עירונית כאשר המועמדים נבחרו, בין היתר גם על פי המלצות התושבים.

ירד התנדבותירד התנדבות


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד