יוצא לדרך מיזם "המסייעת"

28/12/2022 ד' טבת תשפ"ג

עם מחסור מוערך של יותר מ– 3000 סייעות ברחבי הארץ, ומערכת חינוך במשבר מתמשך, מרכז השלטון המקומי השיק את מיזם "המסייעת", אליו הצטרפה עיריית מודיעין מכבים רעות -פלטפורמה חדשנית, שתסייע במתן מענה למצוקת כוח האדם בגני הילדים.

לצד מהלכים שנועדו לשפר משמעותית את תנאי ההעסקה של הסייעות הקבועות, הפלטפורמה החדשה תאפשר לצמצם משמעותית את חוסר איוש התקנים בגני הילדים ותבטיח שגרת לימודים רציפה.

כידוע, עולם התעסוקה בישראל עובר בשנים האחרונות שינויים רבים, שחייבו את הרשויות המקומיות להתאים עצמן למציאות החדשה של עובדים המחפשים גמישות ולהטמיע שינויים שיצמצמו את הפערים, וישאירו מאחור את התפיסות המיושנות בתחום גיוס העובדים.

פלטפורמת "המסייעת" היא למעשה המאגר הדיגיטלי הגדול בישראל באמצעות רישום מהיר, קל ונגיש לכוח אדם איכותי שמחפש משרות מילוי מקום עם משמעות, ללא התחייבות ובקרבת מקום מגוריו. באמצעות ׳המסייעת׳ ניתן יהיה לשלב כוח אדם נוסף למשרות זמינות ברשויות המקומיות, שיצטרפו כממלאי מקום לצוותי החינוך בערים, שלא היו חלק ממערך צוותי החינוך עד היום כמו סטודנטים, פנסיונרים של משרד החינוך, חיילים משוחררים, ועוד.

הרישום למערכת אינו כרוך בתשלום ומותנה בעמידה בתנאי סף כפי שמוגדר בחוק. הנרשמים למאגר יוכלו לשנות את מועדי הזמינות באתר בכל עת במידת הצורך. בנוסף ידרשו הסייעות לעבור הכשרה באמצעות לומדה דיגיטלית ייעודית ושיחת התאמה ותיאום ציפיות עם מינהל החינוך.

בסיס ההעסקה זמני והשכר יהיה לפי שעה. בשלב הראשון, יתבצע הרישום למאגר. לאחר כחודשיים במהלכם יתמלא המאגר, כל רשות תקבל "זהות משתמש" ייעודית שיאפשר לה לגייס סייעות למילוי מקום, מתוך המערכת, על פי צורך.

חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות ויו"ר מרכז השלטון המקומי: "כדי להוציא את מערכת החינוך מהמשבר התעסוקה בו היא נמצאת יש לבצע תהליכים חדשים וחדשניים. מיזם "המסייעת" יאפשר לנו להטמיע חדשנות וטכנולוגיות מתקדמות בתחום גיוס העובדים ברשויות, שעד היום התנהל בצורה מיושנת ומסורבלת. עולם העבודה השתנה והמגזר הציבורי צריך להשתנות יחד איתו, ואני בטוח שהמיזם הזה יאפשר לנו להתמודד עם הקשיים שעומדים בפנינו ובכך נצליח לגייס עובדות ועובדים למערכת החינוך העירונית."

להרשמה ל'מסייעת' >>>

לרשותכם גם מוקד – 2546 * וכתובת אימייל – hamesayaat@masham.org.il

יוצא לדרך מיזם "המסייעת" יוצא לדרך מיזם "המסייעת"


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד