מצטיינים בשירות בזמן חירום

11/01/2023 י"ח טבת תשפ"ג

מצטיינים בשירות בזמן חירום

ביום רביעי 28.12.23 העניק פיקוד העורף תעודת הוקרה לאגף הביטחון והחירום בעיריית מודיעין מכבים רעות, על הצטיינותו בהטמעת יעדי שירות לתושבים בחירום. פרס מרשים זה ניתן לרשות המקומית מבין כל הרשויות במחוז מרכז וירושלים, במעמד אלוף פיקוד העורף רפי מילוא, נציגי משרד הפנים והרשות לביטחון לאומי.

יעדי השירות בחירום הם יעדים שנקבעו על ידי פיקוד העורף שעל הרשויות המקומיות לעמוד בהם באמצעות תכניות עבודה, נהלים, הדרכות ועוד. לאורך השנה, עסק רבות אגף הביטחון והחירום בעירייה בהטמעת יעדים אלו בשיתוף פעולה עם האגפים השונים בעירייה, כאשר כל אגף נדרש להבטיח רציפות תפקודית לתושבים בזמני חירום. בין היתר, שירותי בריאות תקינים, המשך תפקודה של מערכת החינוך, שירותי רווחה והסברה לתושבים ועוד.

יעדים אלו נבחנו ברשות המקומית על ידי נציגי פיקוד העורף, שערכו בקרה לתכניות העבודה והנהלים וכן בזמן תרגיל החירום הגדול שערכה העירייה לפני מספר חודשים ולבסוף כאמור הוחלט להעניק את פרס ההצטיינות לעיריית מודיעין מכבים רעות.

שמוליק כהן, מנהל אגף ביטחון וחירום: "אגף הביטחון והחירום עוסק לאורך כל השנה בהכנת העיר לחירום במספר תרחישים והיבטים ובהם – רעידות אדמה, הפסקות חשמל ממושכות, מזג אויר קיצוני, ירי טילים ועוד. כל זאת בשיתוף פעולה מלא עם גופי ההצלה והחירום והכשרת עובדי העירייה ומנהליה לתרחישים השונים. זהו בהחלט אחד מיעדיו החשובים של האגף ואנו נמשיך בכך."


מצטיינים בחרום


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד