מלגות מצטיינים לשנת 2022

18/01/2023 כ"ה טבת תשפ"ג

בשנת 2022 שילשה העירייה את תקציב המלגות לספורטאים ומוזיקאים מצטיינים וביום ראשון השבוע, 1.1.23, קיבלו 26 ספורטאים ומוזיקאים מהעיר מלגות בסך כולל של כ-100 אלף שקלים כאות הערכה על הישגיהם בענפים השונים.

כמידי שנה מעניקות עיריית מודיעין מכבים רעות ועמותת סחלבים מלגות לספורטאים ולמוזיקאים מצטיינים כאות הערכה על הגאווה והייצוג המכובד של העיר בתחרויות ואירועים בארץ ובעולם, זאת מתוך מטרה לסייע בידיהם של הספורטאים והמוזיקאים לקדם את יכולותיהם והישגיהם בענפים בהם הם מצטיינים.

בטקס, שנערך השבוע בבית סחלבים בהשתתפות הספורטאים, המוזיקאים ובני משפחותיהם, ראש העיר, חיים ביבס, ממלא מקומו, שלמה פסי, סגן ראש העיר, מויש לוי וחבר המועצה אבי אלבז, מנהל אגף הספורט בעירייה, עדי דויטש ומנכ"לית עמותת סחלבים, מאיה ויסברג, קבלו כל אחד מהספורטאים והמוזיקאים מלגות הצטיינות.

בתחום הספורט הוענקו השנה 21 מלגות לספורטאים: אדם דיינוב, מאיה פריירייך, יאנה בוטביניק וסופיה ויינברג על הישגים ומצוינות בענף הסייף. אמילי וקנין, עידו נקר ועידן לילו, על הישגים ומצוינות בענף הג'ודו, יחד עם המאמן טל דרור, מאגודת 'מיטב מודיעין'. מרים פרידמן ואיימי רפאלי קיבלו מלגה על הישגים ומצוינות בענף האקרובטיקה.

אלעד עדיקה על הישגים ומצוינות בענף האתלטיקה. דור שני ואיטה סימה על הישגים ומצוינות בענף הבדמינטון. אלעד דהן וכנרת דהן על הישגים ומצוינות בענף השייט. בן זלינגר על הישגים ומצוינות בענף הריצה הפראלימפי, נירי דרור על הישגים ומצוינות בענף הקיקבוקס והאגרוף תאילנדי, עידו גבאי על הישגים ומצוינות בענף הרכיבה, שחר שופמן על הישגים ומצוינות בענף הטקוואנדו, ליעד נבט על הישגים ומצוינות בענף הכדורגל ורוני גבאי על הישגים ומצוינות בענף הגלגליות.

בתחום המוזיקה הוענקו השנה מלגות ל-5 נגנים מוכשרים מהקונסרבטוריון העירוני: נורה קרסנטי על הישגים ומצוינות בנגינה בחליל צד, איתם הבר, הילל דפני, יואב רייכמן על הישגים ומצוינות בנגינה ואמיתי בן-דר על הישגים ומצוינות בנגינה על תופים.

מקבלי המלגות המצטייניםמקבלי המלגות המצטיינים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד