סקר הבריאות הגדול

12/02/2023 כ"א שבט תשפ"ג

הסקר ה-14 של אגף אסטרטגיה, מחקר וחדשנות בעירייה יוצא לדרך. הפעם מדובר על סקר בתחום הבריאות, אשר נעשה בשיתוף עם מחלקת הבריאות בעירייה, ומדובר בשאלות מקיפות שנוגעות לכל התושבים הבוחנות הרגלי בריאות ושביעות רצון מהשירותים הניתנים בתחום.

משך מילוי הסקר הינו כשלוש דקות בלבד, וכמו תמיד, כפי שמדגיש ד"ר אופיר לנג מנהל האגף, ההשתתפות בסקר היא אנונימית, ולא ייעשה שימוש בתשובות אלא למטרות מחקריות בלבד, במטרה לספק כלים למקבלי ההחלטות לשיפור השירותים העירוניים עבור התושבים.

הסקר מציג שאלות הנוגעות לתחום שביעות הרצון של התושבים משירותי הבריאות בעיר. לאחר מכן, נוגע הסקר בשאלות אישיות וממוקדות יותר, בין היתר, המצב הבריאותי של התושב, מצב הרוח, תדירות הפעילות הספורטיבית, סוג הפעילות הספורטיבית והיכן בעיר היא נעשית וכן שאלות נוספות חשובות.

עוד בוחן הסקר את השימוש במתקני הכושר בפארקים, בהם משקיעה העירייה רבות בשנים האחרונות, על מנת לעודד אורח חיים בריא ליד הבית וללא תשלום. כמו כן נבדקים הרגלי האכילה והשתייה, אורח חיים תזונתי, עישון סיגריות ועוד.

לבסוף, נוגע הסקר גם בהיבט הפעילויות העירוניות, המתקיימות לאורך השנה. בהקשר זה נשאלים התושבים האם הם חשופים למידע על הפעילויות הללו ובאיזה פלטפורמות תקשורת, והאם יצא להם להשתתף בפעילויות עירוניות ומהי שביעות הרצון שלהם מאותן פעילויות.

תוצאות הסקר יספקו, ללא ספק, תמונה רחבה של נתונים מהם ניתן יהיה לשדרג ולמקד את תכניות העבודה בתחום הבריאות. החל מאופן העברת המידע באשר לפעילויות עירוניות, סוגי הפעילויות הנדרשים להעלאת מודעות וקידום אורח חיים בריא ועד לייזום תכניות ומהלכים יצירתיים לטובת בריאות ורווחת התושבים.

הסקר נסגר. תודה על השתתפותכם.

הולכים בפארק עמק החולההולכים בפארק עמק החולה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד