הצילומים הטובים של ילדי העיר

25/04/2020 א' אייר תש"פ

תחרות צילומי טבע עירוני ילד.טבע.עיר של החברה להגנת הטבע התחילה לפני מגפת הקורונה, ועשרות תלמידים מכיתה א'-י"ב לקחו בה חלק ושלחו תמונות המתעדות מנקודת מבטם, את השילוב המיוחד של הטבע והעיר.

ועדת ההיגוי שכללה נציגי עירייה ונציגים מהחברה להגנת הטבע, בחנה את הצילומים על פי קריטריונים שונים, בין היתר, של קומפוזיציה וייצוג צמחים או חיות והעלתה לגמר 15 תמונות נבחרות, אשר עלו להצבעת התושבים באתר העירייה במשך התקופה האחרונה.

אתם התושבים בחרתם את התמונה היפה לדעתכם ועכשיו הוכרזו הזוכים בתחרות – במקום הראשון בקטגוריית בתי הספר היסודיים, זכה עומר סין מליה מכיתה ב' בבית הספר "שיבולים". במקום הראשון בקטגוריית בתי הספר העל יסודיים, זכתה ליאורה קרני, תלמידת כיתה י' מבית הספר עירוני ב'.

מהחברה להגנת הטבע נמסר כי הפרס למקום הראשון בקטגוריית בתי הספר היסודיים הוא טיול כיתתי, ובקטגוריית העל יסודי סדנת צילום בטבע בסמארטפון. מימוש הפרסים יתאפשר כמובן בהמשך, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

זו השנה הרביעית שמתקיימת התחרות בהצלחה רבה, עם אלפי הצבעות של תושבים אשר לקחו חלק פעיל גם בתקופת הקורונה.

מויש לוי, סגן רה"ע ומחזיק תיק החינוך: "ברכות לזוכים בתחרות וגם לכל המשתתפים האחרים, שאין לי ספק שזכו בעצם השתתפותם. בימים האלה במידה מסוימת, ההנאה שלנו מהחיבור בין הטבע לעיר היא בעיקר דרך תמונות, ועל כן תודה לכל המשתתפים שאיפשרו לנו את החוויה. נקווה שבקרוב, נוכל כולנו להתהלך שוב ברחבי העיר והטבע הסובבים אותנו וליהנות מהם הנאה מלאה".

אביטל יוגב, מנהלת קהילת החברה להגנת הטבע במודיעין והסביבה, בירכה גם היא את הזוכים והדגישה כמה חשובה, היציאה אל הטבע לבריאותם הפיזית והנפשית של ילדינו. "אנו תקווה שגם בשגרה, אליה נחזור, לא נשכח מסקנה חשובה זו".
לחצו כאן לדף התחרות לצפייה בהצבעה ובתמונות בשתי הקטגוריות


צילום של עומר סין מליהצילום של עומר סין מליה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד