שי"ל נפתח מחדש

10/05/2020 ט"ז אייר תש"פ

אחרי שמרכז שי"ל (שירות ייעוץ לתושב) היה סגור במשך כחודשיים בגלל משבר הקורונה, הוא נפתח מחדש ביום ראשון 10.5.20.

מדובר באחד מהשירותים העירוניים הראשונים החוזרים לפעילות עם קבלת קהל כדי לתת שירות, סיוע ותמיכה לתושבים במיוחד בתקופה זו.

המרכז נפתח בהתאם לתו הסגול של משרד הבריאות, ועל כן מדגישים בשי"ל כי יש להגיע למקום בתיאום מראש בלבד בטל. 08-6499695.

בנוסף, נבנו מחיצות הפרדה בין הלקוחות לנותני השירות, קבלת הקהל תתאפשר לשני לקוחות לכל נותן שירות, שמירת מרחק של שני מטרים בין הלקוחות ורישום של הנכנסים וניקיון המקום בתדירות גבוהה.

מרכז שי"ל מעניק לתושבים ייעוץ והכוונה ראשונית במגוון רחב של תחומים, חלקם נושאים בוערים יותר מתמיד בצל הקורונה. בין היתר, יחסי ודיני עבודה כמו יציאה לחל"ת או אבטלה, ייעוץ בדיני משפחה, ניהול נכון של כלכלת המשפחה, ייעוץ לעסקים וייעוץ למשכנתאות.

עוד מעניק המרכז ייעוץ בנושאי ביטוחים מכל הסוגים, יחסי שכנות, תביעות קטנות, הוצאה לפועל, החזרי מס ועוד.

בשי"ל יותר מ-30 מתנדבים עורכי דין ומומחים בתחומים שונים.

המרכז ממוקם בגינת עמק דותן 29. לתיאום הגעה מראש או פנייה טלפונית – 08-6499695 בימים ראשון עד חמישי משעה 9:00 עד 12:00 ואחר הצהריים משעה 16:30 עד 18:00. ימי שישי משעה 9:00 עד 11:00.

מרכז שירות לאזרחמרכז שירות לאזרח


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד