וואטסאפ למוקד העירוני

01/06/2020 ט' סיון תש"פ

כחלק משדרוג השירות לתושבים וקידום "עיר חכמה", משיקה העירייה את הוואטסאפ של המוקד העירוני 106 בו ניתן לפנות בנושאי מפגעים, תקלות ושבר במרחב הציבורי כולל תמונה מהשטח

כחלק משדרוג השירות לתושבים וקידום "עיר חכמה", משיקה העירייה את הוואטסאפ של המוקד העירוני 106. זאת בנוסף לכלי הדיווח הקיימים לפניות למוקד – פניות מקוונות באתר העירייה, מענה טלפוני והאפליקציה העירונית באנדרואיד ובאייפון
קישור פניות מקוונות -

  • קישור האפליקציה העירונית באנדרואיד

  • קישור לאפליקציה העירונית באייפון

    במוקד מדגישים כי ניתן לפנות בוואטסאפ בנושאים הייעודיים לטיפולו של המוקד – מפגעים, תקלות ושבר במרחב הציבורי. כמו כן, ניתן לצרף לדיווח תמונה מהשטח בוואטסאפ. לאחר קבלת הפנייה, יקבל התושב אישור מהמוקד בוואטסאפ שפנייתו בטיפול.
    לפניות לוואטסאפ המוקד העירוני – 052-4004254.

    על פי נתוני העירייה, בכל שנת 2019 התקבלו 140,035 פניות מתושבים. כאשר בשנה הנוכחית 2020 מינואר עד היום, התקבלו 46,914 פניות.
    במוקד העירוני צופים כי כלי החיזוק הנוסף של הוואטסאפ, יהווה כלי נוח ויעיל לדיווחי תושבים בקשר מול המוקד.

    מהלך זה מתבקש גם לאור סקר התושבים שערכה היחידה האסטרטגית בעירייה לפני כחודש במהלך משבר הקורונה, באשר לאופן קבלת המידע אותו מעדיפים התושבים. על פי הסקר, במקום הראשון מדורג כלי הוואטסאפ והוא מלמד עד כמה כלי זה שימושי ונפוץ אצל התושבים.

    כזכור, לפני כחודש השיקה העירייה את הוואטסאפ העירוני אשר מעדכן את התושבים, על פי פילוח שכונות, באשר לנושאים חשובים ואירועים הרלוונטיים עבורם. תושבים אשר מעוניינים לקבל עדכוני וואטסאפ מהעירייה ישלחו הודעת וואטסאפ למספר - 0524598364 עם שמם המלא והשכונה בה הם גרים וישמרו את המספר בטלפון כדי לקבל עדכונים.

    עד כה הצטרפו לוואטסאפ העירוני כ-5000 תושבים. עתה הוואטסאפ של המוקד העירוני מצטרף ככלי דיווח לתושבים.

    ברוך בוחניק, מחזיק תיק טכנולוגיות: "השקת הוואטסאפ העירוני הינה המשך הקו לשיפור השירות לתושבים, הן תהליכית והן טכנולוגית, ונמשיך בכל האספקטים האפשריים למען מטרה זו".

המוקד העירוניהמוקד העירוני


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד