קונים ומזמינים קרוב לבית

25/10/2020 ז' חשון תשפ"א

עיריית מודיעין מכבים רעות יוצאת החל מחודש אוקטובר בקמפיין הקורא לתושבים להזמין ולקנות מהעסקים המקומיים – קונים קרוב לבית כי יש כאן הכל ויש גם פרס. במסגרת הקמפיין תערוך העירייה הגרלה לחלוקת 100 שוברים בסך 100 שקלים כל אחד, למימוש בבתי עסק מקומיים או אצל בעלי מקצוע שעיקר פעילותם העסקית בעיר.

נגיף הקורונה אשר הפציע לעולמנו בחודשים האחרונים פגע פגיעה קשה בעסקים הקטנים והבינוניים, הנאלצים להתמודד עם מציאות קשה. אחרי שבועות ארוכים בהם עסקים רבים היו סגורים, הם חזרו לעבודה תחת מגבלות התו הסגול וכעת עם כניסת הסגר החדש, מצבם הוחמר. למרבה הצער, נגיף הקורונה עדיין כאן ורבים וטובים מהעסקים סופגים ירידה חדה בהיקף הפעילות.

מרבית בעלי העסקים המקומיים הם תושבי העיר, שהחליטו, מתוך פטריוטיות לוקלית, להקים את העסק דווקא כאן. רבים מהם מעסיקים עובדים, שגם הם גרים פה וביחד הם מפתחים את העיר.

לכן, חשוב שדווקא עכשיו, אנחנו תושבי העיר, נהיה שם עבורם ולכן העירייה גם נרתמה לעניין ויוצאת בקמפיין נרחב לעידוד קנייה מעסקים מקומיים ומזמינים את התושבים לקנות קרוב לבית, בעסקים המקומיים, להשתתף בהגרלה ולזכות ב-100 שקלים נוספים לקניות בעיר בעסק אחד לבחירתם.

אז מה צריך לעשות כדי לזכות ב-100 שקלים?
לצאת לקניות בעיר, לקנות בעסקים הקטנים והבינוניים של העיר בסכום של לפחות 200 שקלים להיכנס לאתר העירייה להירשם להגרלה . החל מיום שלישי, 20.10.20 יוכלו התושבים להיכנס לאתר העירייה להירשם להגרלה על ידי הצגת הקבלות. במסגרת ההרשמה להגרלה, כל משתתף יידרש לבחור את בעל המקצוע/ בית העסק בו ירצה לממש את זכייתו. לאחר שיסיימו את ההרשמה כל מה שצריך זה לחכות להגרלה שבסיומה יזכו 100 תושבים בשובר של 100 שקלים לקנייה מעסקים או אנשי מקצוע מקומיים.

בעירייה הדגישו כי המבצע תקף לכל קניה בעסקים במודיעין מכבים רעות (לא כולל רשתות פארם, דלק ורשתות מזון) בסכום יחיד או מצטבר של 200 שקלים לפחות.

בימים אלה, לקראת תחילת המבצע, הוציאה העירייה קול קורא לבעלי עסקים מקומיים שמעוניינים להצטרף למבצע. בעירייה ציינו כי מי שיכול לקחת חלק במבצע הם בעלי עסק או בעלי מקצוע שעיקר פעילותם כאן בעיר (לא כולל רשתות פארם, דלק ורשתות מזון), ומעוניינים להיכלל ברשימת העסקים המשתתפים במיזם למלא את הטופס המקוון המופיע פה באתר העירייה לרבות כתב ההתחייבות המצורף לו.

בית העסק המצטרף למבצע יעניק בעת מימוש הזכייה הטבה נוספת של 5% הנחה מסך הזכייה במעמד ביצוע העסקה ומימוש השובר ע"י הזוכה, כך שלמעשה התושב שזכה יזכה בהטבה של 105 שקלים.

לטובת בעלי העסקים הכינה העירייה דף נחיתה עם שאלות מנחות למילוי עבור בעלי העסקים: לחצו כאן

ראש העיר, חיים ביבס: "חלק מתהליך ההבראה של העיר מנגיף הקורונה הוא דאגה ליציבותם של בעלי העסקים בעיר. העסקים המקומיים הם לב ליבה של העיר וחשוב שאנחנו התושבים נעזור להם ונקנה קרוב לבית."

חבר המועצה, מחזיק תיק העסקים, שחר מי-און: "אנו חושבים על העסקים מדי יום ונעשה הכול כדי לסייע להם בתקופה זו. אני קורא לתושבים בימים קשים אלו לערוך את הקניות שלהם מבעלי העסקים בעיר".

קונים ומזמינים קרוב לבית ומשתתפים בהגרלהקונים ומזמינים קרוב לבית ומשתתפים בהגרלה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד