היכל ספורט ומופעים

09/12/2020 כ"ג כסלו תשפ"א

בימים אלה בוחנת העירייה את האפשרות להקמת "ארנה" - היכל ספורט ומופעים, שימוקם במרכז העיר החדש. על פי החזון העירוני, מדובר במתקן ספורט משוכלל שיעמוד בכל הסטנדרטים החדישים וישמש משכן לא רק לחובבי ספורט, אלא גם כמרכז תרבות ובילוי אשר יארח הופעות, אירועי תרבות ופעילויות מגוונות תוך הענקת חוויית צפייה איכותית ובמתחם מקורה.

כך שזה ימצב את העיר כמרכז תרבותי וספורטיבי ארצי וכמובן, יחזק את איתנותה הכלכלית של העיר ויעצים את תחושת השייכות של התושבים. זאת בדומה להיכלי ספורט מרשימים בארץ ובעולם.

הפרוגרמה, שטרם אושרה, נשענת על אומדן עלויות שמתבסס על השטחים והסטנדרט, ובשלב זה הוקם צוות מקצועי, שיבצע את בדיקת ההיתכנות בשטח.

על פי התכנון, האתר בו נבחנת האפשרות להקים את הארנה הוא המגרש ברחוב הרכבת פינת רחוב מתתיהו הכהן. בנוסף, תיבחן ההיתכנות לשיתוף פעולה עם התאחדויות הספורט ובדיקות ראשוניות הכוללות גם תנועה, תפעול ואחזקה.

נכון לשלב ראשוני זה, מדובר על סכום המוערך בכ-70 מיליון שקלים, סכום שיגיע מכספי העירייה וממפעל הפיס והעירייה. סכום זה כמובן צפוי להשתנות בהתאם לבדיקות ההיתכנות של הפרויקט.

על פי הפרוגרמה, מדובר על כ-3,000 מושבים קבועים ו-500 נשלפים בשטח של כ-5,880 מ"ר שיכלול, בין היתר, מזנונים, חדרי שופטים, חדר כושר, חדר הלבשה וכינוס, זירה ומושבים, חדר מאמן, מחסני לבוש, מקלחות ועוד.

תמונת ההדמיה להמחשה בלבדתמונת ההדמיה להמחשה בלבד


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד