פעילות שי''ל בתקופת הסגר

28/12/2020 י"ג טבת תשפ"א

שי"ל (שירות הייעוץ לאזרח) מודיעין מכבים רעות ממשיך גם בתקופת הסגר שיחול מיום ראשון 27.12 בשעה 17:00, לתת שרות ומענה לתושבי העיר. השירות מתמקד בייעוץ והכוונה ראשונית ללא תשלום ובסודיות, תוך הקפדה על נהלי התו הסגול ותוך התאמה לצו השעה, הן מבחינת צרכי התושבים והן מבחינת צרכי המתנדבים.

כל זאת, על מנת לשמור על בריאותם ובמקביל להמשיך ולהעניק להם עזרה חשובה בתקופה מאתגרת זו. נדגיש כי לקבלת השירות יש לתאם מראש פגישות ייעוץ בטלפון: 08-6499695, בימים ראשון עד חמישי 9:00 – 12:00 ובשישי 9:00 עד 11:00.

בנוסף, יועצי שי"ל ימשיכו לתת במקרים דחופים בלבד, ייעוץ פרונטלי במבנה שי"ל, תוך הקפדה על ההנחיות ובתיאום טלפוני מראש בלבד.

תחומי הייעוץ הניתנים בשי"ל הם מגוונים ורבים ועוסקים, בין היתר, ביחסי ודיני עבודה, דיני אישות, ביטוח לאומי, תאומי והחזרי מס, יחסי שכנות וועד בית, הוצאה לפועל, צרכנות, ייעוץ בענייני ביטוח ופנסיה, חוזים והסכמים, ייעוץ להקמת עסק, תביעות קטנות, דיני נזיקין, נדל"ן, עזרה במילוי טפסים, חתימה על תצהירים ועוד.

מנהלת שי"ל רונית שטייגמן בניאן: "מתנדבי שי"ל עושים רבות למען תושבי העיר שלנו ואני רוצה להודות בהזדמנות זו, בשם כל תושבי העיר למתנדבים המסורים שממשיכים גם בתקופה זו ללוות את תושבי העיר ולסייע מכל הלב."

היכנסו לדף הבית של שי"ל מודיעין מכבים רעות

שי''ל מודיעין מכבים רעותשי''ל מודיעין מכבים רעות


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד