מיזם מרימים לחיסון

23/01/2021 י' שבט תשפ"א

מבצע החיסונים "נותנים כתף" שהתחיל לפני כשבועיים נמשך בקופות החולים, כאשר העירייה באמצעות אגף קהילה ואגף שירותים חברתיים מסייעת לקשישים אשר זקוקים לסיוע בקביעת תורים לחיסון.

עתה, מוביל המשנה לראש העיר ומחזיק תיק שירותים חברתיים, עמיעד טאוב ביחד עם אגף קהילה, "המרכז למשפחה" ועמותת "למעננו" את הסיוע גם עבור אזרחים ותיקים המרותקים לביתם ומתניידים באמצעות כיסא גלגלים, וזקוקים בהנגשה ועזרה בהסעות לחיסון. לתושבים אלו יגיע רכב עם מעלון, אשר יסיע אותם לקופת החולים לקבלת החיסון.

כזכור, קצת אחרי תחילת משבר הקורונה פתח אגף קהילה, קו חירום ייעודי לאזרחים ותיקים המשמש לסיוע כללי עבור שינוע תרופות, משלוחי מזון ועוד. כעת עם תחילתו של מבצע החיסון, משמש קו זה גם עבור סיוע לקביעת תורים לחיסון בקופות החולים ועתה, גם להסעה ע"י מתנדבים, עבור אזרחים ותיקים עם מוגבלות פיזית המתניידים באמצעות כיסא גלגלים.

קו החירום פועל בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 8:00 – 15:30 ומספרו – 053-2204972. יש לשמור מספר זה בטלפון הנייד, על מנת שניתן יהיה לקבל הודעות חשובות המיועדות לאזרחים הוותיקים בתקופה זו.

ראש העיר חיים ביבס: "החובה שלנו כעירייה ובני אדם היא לעזור לקשישים, מרותקי הבית, לקבל חיסונים נגד נגיף הקורונה ובכך להשלים את תהליך ההתחסנות העירונית. עד כה התחסנו כ-85% מבני גיל 60 ויותר בעיר ואנחנו נעשה הכל על מנת לוודא שכל מי שרוצה, יוכל להתחסן כדי שיוכל שוב להיפגש עם אוהביו וחבריו."

משנה לראש העיר מחזיק תיק שירותים חברתיים, עמיעד טאוב: "הקורונה מאתגרת את תושבי העיר ככלל ואת המרותקים לביתם בשל מוגבלויות, בפרט. לאחר מספר פניות של משפחות של מבוגרים הרתוקים לביתם ושל נכים סיעודיים, ומהיכרותי הקרובה עם המשפחות הנהדרות של הצרכים המיוחדים בעיר, היה לי ברור שהשילוב בין מי שמחזיקים רכבי נכה עם מעלונים לבין המוגבלים לביתם הינו הפיתרון לסירוב של מערכת הבריאות לחסן את הרתוקים לביתם. אני מודה לזיוה אסא ומרינה שדה על שיתוף הפעולה המקצועי והמהיר ואם נציל אדם אחד בפרויקט הזה באמצעות הנגשת החיסון, הרי שזה עולם ומלואו".

מיזם מרימים לחיסון. תמונה המחשהמיזם מרימים לחיסון. תמונה המחשה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד