היערכות לקבלת קהל

15/03/2021 ב' ניסן תשפ"א

בימים אלה נערכת העירייה לפתיחה מחודשת של שירותי קבלת קהל באגפים הרלוונטיים, בהתאם למתווה הממשלה. קבלת הקהל תתבצע במרבית המקומות לפי התו הירוק החדש, אשר מעניק לאנשים שברשותם תעודת מתחסן או אישור החלמה, כניסה למבנה הציבורי. זאת כאשר בכל מקרה על כל מי שמגיע - לעטות מסכה, לשמור מרחק ולתאם מראש את ההגעה.

בעירייה נוקטים במשנה זהירות, ומדגישים כי ישנה עדיפות לשיחות טלפוניות או ביצוע פעולות מקוונות רבות ללא צורך להגיע לעירייה,, הנמצאות באתר העירוני – כאן בקישור.

אגף השירותים החברתיים החזיר לא מכבר את פעילותם של כל מועדוני הקשישים בעיר, בשורה משמחת וחשובה עבור ציבור זה, שסבל מבדידות וריחוק חברתי. המועדונים יפעלו בהתאם לתו הירוק, כלומר שהכניסה אליהם תותר רק עבור קשישים עם תעודת מתחסן או מחלימים מקורונה, שיש להם אישור על כך.

מלבד מועדוני הקשישים, יפעלו שירותי האגף לפי התו הסגול, זאת מכיוון שהאגף מוגדר כאגף חיוני אשר נותן במקרים רבים, שירותים במצבי חירום לאוכלוסיית העיר. המשמעות היא, שתותר כניסה בעטיית מסכה, שמירת מרחק ועם העדפה לשיחות טלפוניות או ביקורי בית.

השירות הווטרינרי העירוני החזיר את קבלת הקהל לחיסונים כנגד כלבת וכן את יתר השירותים בקבלת קהל. זאת על פי התו הסגול – עטיית מסכה, שמירת מרחק והגבלת מספר האנשים הנמצאים במבנה.

באגף חברה, נוער וצעירים החזירו את פעילותו של מרכז הצעירים "יודה", אשר בימים אלה יושב באופן זמני במנחם בגין מול בית מספר 76. הפעילות כרגע מיועדת לסטודנטים אשר מעוניינים במרחב למידה שקט ונוח. הכניסה מותרת לבעלי תעודת התחסנות, אישורי החלמה או בדיקת קורונה שלילית שנעשתה 48 שעות לפני ההגעה למתחם. כמו כן, יש להירשם מראש בדף הפייסבוק של "יודה" ומספר המשתתפים מוגבל.

בשי"ל (שירות ייעוץ לאזרח) תפעל קבלת הקהל במתכונת התו הסגול– כניסה בתיאום מראש בלבד, עטיית מסכה, מדידת חום ושמירת מרחק. לתיאום פגישה יש להתקשר – 08-6499695.

מנהל החינוך, מחלקת הגבייה וההנדסה יפעלו על פי התו הירוק. המשמעות היא שתותר כניסת אנשים רק עם תעודת מתחסן או אישור מחלים. כמובן, עם עטיית מסכה ושמירת מרחק. באגפים אלו מדגישים כי מרבית הפעולות באגפים אלה ניתן לבצע באופן מקוון באמצעות אתר העירייה.

חיים ביבס, ראש העיר: "אני גאה על כך שכלל עובדי העירייה פעלו בערבות הדדית ואחריות אישית והם מחוסנים. אנו ערוכים להחזיר את קבלת הקהל ולפעול כבשגרה, בהתאם להנחיות התו הירוק. בתקופה זו, בה אנו נאבקים בקורונה ומחזירים בזהירות את השגרה המבורכת, אני קורא לכל התושבים שלא עשו זאת, להתחסן ובכך להפוך את עירנו לעיר בטוחה וירוקה."

בניין העירייהבניין העירייה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד