מרוץ הלילה הראשון

18/04/2021 ו' אייר תשפ"א

הכינו את נעלי הריצה, ביום חמישי 22.4.21 יערך מרוץ הלילה הראשון של מודיעין מכבים רעות בשדרה במרכז העיר החדש. בתכנית: מסלולי ריצה קלילים, מוזיקה ואלמנטים חווייתיים לאורך המסלול.

בעוד כשבועיים, יגדשו מאות רצים את מרכז העיר החדש, במסגרת מרוץ הלילה הראשון שעורכים אגף הספורט העירוני בשיתוף עם עמותת סחלבים ועירוני מודיעין. המרוץ, שיתקיים בהתאם להנחיות התו הירוק, יזמן לרצים חוויית ריצה אורבנית ייחודית בשדרות היפות של המע"ר.

המרוץ הלילי יציע מסלול עממי של 1,200 מטרים, לצד שני מסלולים תחרותיים של 2.5 ק"מ ו-5 ק"מ. לאורך המסלולים ייהנו הרצים ממוזיקה, תאורה מתחלפת, תותחי אולטרה, בועות סבון ואפקטים נוספים.

העלות למשתתף תעמוד על 40 שקלים למסלול העממי ו-80 שקלים למסלולים התחרותיים הכוללים מדידת זמנים. כל משתתף יקבל ערכת מרוץ הכוללת חולצת ספורטיבית של האירוע, מדליית השתתפות וצמידי אולטרה זוהרים.

באגף הספורט ציינו השבוע כי האירוע יתקיים בהתאם לכללי התו הירוק ומיועד למתחסנים/ מחלימים בגילאי 16 ומעלה.

ההרשמה האינטרנטית מתבצעת כאן באתר העירייה עד לתאריך 17.4.21 או עד למילוי מכסת המשתתפים המותרת. נדגיש כי בהתאם להנחיות משרד הבריאות, מספר המשתתפים באירוע מוגבל.

ביום המרוץ החל מהשעה 19:00 ועד לסיום האירוע, יהיו שינויים בהסדרי התנועה והחנייה במרכז העיר.

ראש העיר, חיים ביבס: "לאורך השנה האחרונה, במהלך הסגרים והמגבלות, ראינו אתכם ברחבי העיר מקפידים לשמור על אורח חיים בריא ופעילות ספורטיבית לצד שמירה על ההנחיות. וכעת אנחנו חוזרים לשגרה עם מרוץ הלילה אירוע ספורט זה הוא אחד מני רבים המתוכננים עבור תושבי העיר, זאת תחת הנחיות משרד הבריאות."

סגן ראש העיר ויו"ר עירוני מודיעין, אלי סבח: "מרוץ הלילה הראשון של העיר יהווה את יריית הפתיחה של החזרה לשגרת חיים ספורטיבית בעיר, לאחר תקופה ארוכה של סגרים והגבלות. האירוע שיתקיים בהתאם להנחיות, יספק לחובבי הריצה מרוץ אורבני חווייתי בשדרה המרכזית של העיר ואני מזמין את התושבים להירשם ולבוא לרוץ איתנו."

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ: "לאט לאט אנחנו חוזרים לשגרה ולפעילות תרבות וספורט. מרוץ הלילה הוא משהו שתכננו לפני הרבה זמן וסוף סוף יוצא לפעול ומתחבר לשדרה המרכזית החדשה שהופכת להיות מוקד תרבות ובילוי משמעותי בעיר. אני מזמין את התושבים לבוא ולקחת חלק במרוץ."

מרוץ הלילה הראשוןמרוץ הלילה הראשון


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד