אירועי הקיץ התחילו!

08/07/2021 כ"ח תמוז תשפ"א

אירועי "קיץ מודיעיני" נפתחו בהתרגשות רבה, כשאלפיים תושבים הגיעו ביום חמישי האחרון 1.7.21, להופעה של להקת טיפקס יחד עם תזמורת ירושלים מזרח ומערב, בניצוחו של תום כהן. פארק ענבה, שתמיד נערכו בו הופעות קיץ מרשימות, התמלא שוב התושבים שכ"כ התגעגעו למופעי התרבות, ונהנו מאווירה אנרגטית ושמחה כמו שרק להקת טיפקס יודעים לתת.

יום למחרת, 2.7.21 חזרו ההורים לרחבת הדשא של היכל התרבות לאירוע קבלת שבת בטבע, גם הוא חזר לאחר תקופת משבר הקורונה לשמחת ילדי העיר, שנהנו מהצגת שעת סיפור "מרק כפתורים" עם תיאטרון "ככפפה ליד", שהנעים את זמנם לקראת סוף השבוע. במוצ"ש 3.7.21, נהנו עשרות תושבים מהרקדה מלהיבה של דן עיני בעמק האלה.

מעתה, כמעט מדי יום בחודשי יולי ואוגוסט, ייהנו התושבים ממגוון עשיר של פעילויות ואירועים, חלקם אירועים אהובים שהיו מוצלחים במיוחד מדי קיץ ונקטעו בשנה שעברה עקב הקורונה, ועתה חוזרים בגדול.

כך למשל, מסיבת המזרקות המרעננת והתוססת עם דיג'יים שונים בפארק ענבה בימי שישי במתחם המזרקות, קבלת שבת בטבע עם שעות סיפור תיאטרון בימי שישי ברחבת הדשא מול הספרייה הציבורית ע"ש שכטר, פארק קולנוע ענבה – הקרנות סרטים מדובבים לכל המשפחה בימי שלישי בפארק ענבה ועוד.

מה עוד צפוי בשבוע הקרוב? ביום שני 12.7.21 יתקיים יריד ספרי לימוד משומשים בו ניתן לקנות ולמכור ספרי לימוד, במרכז מודיעין סנטר בין השעות 20:30-18:00. ביום שלישי 13.7.21 - פארק קולנוע ענבה, בשעה 20:00 יוקרן הסרט "לשבור את הקסם" ובשעה 22:00 יוכלו בני הנוער ליהנות מהסרט "הילוך גבוה". ביום רביעי 114.7.21, 'רביעי קסום' הפנינג לכל המשפחה בעמק האלה מול בית 11 בשעה 17:00. וביום שישי, קבלת שבת בטבע לילדים על "פרח לב הזהב" בשעה 16:30. ובמוצאי שבת עוד מסורת שחוזרת – "לילות ענבה" עם להקת אומהגומה במופע הצדעה ללהקת הביטלס בפארק ענבה.

כל האירועים ללא תשלום. האירועים נערכים בצל תחלואת הקורונה ולכן כולם נערכים באוויר הפתוח ומומלץ לתושבים לעטות מסכות. כלל האירועים והפרטים מפורסמים כאן באתר העירייה.

הופעת להקת טיפקסהופעת להקת טיפקס


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד