בשורה לחיילים

19/05/2022 י"ח אייר תשפ"ב

בשורה לחיילים

בישיבת המועצה שנערכה ביום רביעי 11.5.22, הודיע ראש העיר, חיים ביבס על שורת הטבות והנחות משמעותיות עבור חיילים בסדיר ומשרתי שירות לאומי תושבי העיר, במתקנים עירוניים. זאת בעקבות החלטת הוועדה העירונית שהקים ביבס בנושא, שבה השתתפו חברי המועצה שמעון גואטה, רן שגב ועמיחי זליג יחד עם מנכ"לית עמותת מופעים דליה אוסידון ומנכ"לית מנהלת אופק גלי בר –ניר.

לאחר בחינת המתקנים העירוניים וההיבטים הכלכליים, הוחלט על שורת הנחות והטבות משמעותיות עבור חיילים בשירות סדיר או משרתי שירות לאומי, תושבי העיר.
בהיכל התרבות מודיעין ניתן יהיה לקבל כרטיס חינם על בסיס מקום פנוי ביום המופע, במוזיאון מורשת החשמונאים ניתן יהיה לקבל כרטיס כניסה בסך 15 שקלים, בפארק הנופש והספורט ניתן יהיה לקבל 50% הנחה בכניסה לבריכה בכרטיס יומי ובבריכה העירונית בעמק זבולון ניתן יהיה להיכנס לבריכה בעלות של עשרה שקלים בלבד וכן לקבל 50% הנחה בכרטיס יומי לחדר כושר.

מדובר במהלך שנעשה לראשונה בעיר המככבת בצמרת הגיוס לצה"ל לעומת ערים אחרות, נתון שמהווה גאווה מקומית רבה. על פי הערכות העירייה, ישנם כ-5,500 חיילים וחיילות תושבי העיר בשירות חובה, וזוהי דרך נוספת להביע הערכה לשירותם החשוב ולעודד אותם ליהנות מבילוי בעיר כשהם חוזרים הביתה.

ההטבות וההנחות יינתנו בהצגת תעודת חוגר או משרת בשירות לאומי והן יהיו תקפות עד לסוף 2022, עם אופציה כמובן להארכה בהתאם לביקוש שיהיה.

חיים ביבס, ראש העיר בירך על ההחלטה: "קצת אחרי חגיגות העצמאות אנו יוצאים עם בשורה חשובה עבור התושבים היקרים שלנו, החיילים, החיילות ומשרתי השירות הלאומי. זה ידוע כי עירנו ניצבת בראש הטבלה בגיוס לצה"ל גם עבור גברים וגם עבור נשים ואנו מחבקים אותם על תרומתם העצומה למדינה. שימרו על עצמכם ובזמן הפוגה תיהנו מן המוסדות העירוניים שפותחים שעריהם עבורכם".

בשורה לחיילים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד