גלי בר ניר מונתה למנכ"לית מנהלת אופק

25/05/2022 כ"ד אייר תשפ"ב

גלי בר ניר מונתה למנכ''לית מנהלת אופק

ביום חמישי 19.5.22 אישר דירקטוריון מינהלת אופק, פה אחד, את מינויה של גלי בר-ניר למנכ"לית חברת הבת של העירייה. בר-ניר (49) תושבת העיר, נשואה ואמא לשלושה ילדים, צמחה מתוך החברה ומביאה עימה ניסיון עשיר.

בשבע השנים האחרונות משנת 2015 שימשה כמנהלת בכירה במנהלת אופק, תפקיד מורכב שדרש בניית אסטרטגיה ניהולית הכוללת חלוקת תחומי אחריות בין מנהלי החברה, ניהול פרויקטים משלב היציאה למכרז ועד לביצוע בפועל, עבודה שוטפת מול קבלנים, ליווי פרויקטים טכנולוגיים במסגרת פרויקט "עיר חכמה", קידום פרויקטים עירוניים, סיוע שוטף למנכ"ל החברה ועוד.

מנהלת אופק הינה חברת בת של העירייה המהווה הזרוע התפעולית של נכסיה הציבוריים של העירייה ובהם – פארק ענבה, מרכזי הספורט העירוניים ומתחם העבודה והלמידה השיתופי ספייס מוד. בנוסף אחראית מנהלת אופק על פיתוחם של אזורי התעסוקה והמלאכה – הפארק הטכנולוגי, מרכז עינב והמע"ר ואחראית על יצירת שיתופי פעולה עם העסקים והחברות המסחריות.

חיים ביבס, ראש העיר: "תנופת הפיתוח של העיר לא מסתיימת כאשר המבנה מושלם אלא נמשכת כאשר יוצקים לנכסי העירייה תוכן ומהות וזה תפקידה של מינהלת אופק. לאורך השנים גלי הוכיחה מקצועיות גבוהה ועבודה איכותית. אני בטוח שהיא תמשיך לעבוד באותה איכות גם בתפקידה החדש כמנכ"לית מינהלת אופק ותמשיך לקדם את העיר בהתאם."

אבישי לוי, יו"ר דירקטוריון מנהלת אופק: "גלי ממלאת שורת תפקידים משמעותיים כבר שנים רבות במנהלת אופק ובכל תפקיד, השקיעה והוכיחה יכולות מעל ומעבר. אנו גם שמחים, גם גאים וגם בטוחים שהיא תוביל את המנהלת קדימה באופן הטוב ביותר ומאחלים לה בהצלחה רבה".

גלי בר ניר: "התחלתי את המסע לפני 11 שנים כאחראית פרסום בחברה הכלכלית ועברתי כברת דרך ואין נרגשת ממני. אני שמחה על הזכות לקחת חלק בקידום פרויקטים חשובים בעיר בה אני גרה ולנהל נכסים לרווחת תושבי העיר. השמיים הם הגבול ונכונו לנו תכניות עבודה ופעילות ענפה ומעניינת."

גלי בר ניר


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד