מצטיינים בחינוך לשנת תשפ"ב

09/06/2022 י' סיון תשפ"ב

משרד החינוך הודיע ביום שני השבוע, 23.5.22, על זכייתם של גן העירייה תדהר בפרס החינוך הארצי כגן מצטיין, ועל עינת גרימברג, מנהלת בית הספר היסודי מעוז המכבים כמנהלת פורצת דרך, לשנת תשפ"ב.

גן תדהר נבחר יחד עם 11 גנים מכל הארץ כמוסד חינוך מצטיין ביישום וקידום יעדי מערכת החינוך ובתוכם: קידום למידה חברתית-רגשית ואורח חיים בריא, חיזוק הצוות החינוכי, פיתוח שותפות חינוכית עם ההורים והקהילה ועוד.

עינת גרימברג, מנהלת בית הספר היסודי "מעוז המכבים" מזה חמש שנים. בנימוקים לבחירה בה נאמר כי גרימברג מובילה תוכנית ייחודית המתמקדת במיומנויות המאה ה-21 תוך פיתוח יחידות הוראה ומערכי שיעור מקוריים המשולבים עם כלי הערכה בהתאם ושימוש במשאבים הסביבתיים לטובת תהליכים פדגוגיים. עוד נאמר כי התוכנית משולבת בבית הספר באמצעות רתימת הקהילה כולה לתהליך – הורים וילדים, עמותת מכבים וכמובן הצוות החינוכי, תוך שותפות עם כולם והעצמתם.

חיים ביבס, ראש העיר: "כל הכבוד לטלי ולעינת ולצוותי החינוך של גן תדהר ובית הספר מעוז המכבים על הזכייה בפרסים היוקרתיים. הישג מרשים זה מצטרף להישגים הרבים שמערכת החינוך העירונית שלנו מובילה בגאווה ומסירות רבה, כי תלמידי העיר הם ההשקעה החשובה ביותר ואין לי ספק שיחד עם אנשי החינוך שלנו תמשיך המערכת להוביל ביצירתיות ומקצועיות שאין כמותה".

מויש לוי, סגן רה"ע ומחזיק תיק החינוך: "ברכות חמות מכל הלב לצוות גן תדהר בראשות הגננת טלי שכטר על הזכייה בפרס החינוך הארצי, ולמנהלת בית הספר מעוז המכבים עינת גרימברג על זכייתה בפרס מנהלת פורצת דרך. אין ספק כי העשייה החינוכית של עינת, של טלי ושל הצוות החינוכי מהווה מקור לגאווה עירונית. ההצלחה של מערכת החינוך שלנו לא הייתה יכולה לקרות ללא העבודה המדהימה של אנשי הצוותים החינוכיים שלנו ועל כך תודה והוקרה".


מנהלת מעוז המכביםמנהלת מעוז המכבים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד