כנס לתושבי שכונת מורשת

27/06/2022 כ"ח סיון תשפ"ב

כנס לתושבי שכונת מורשת

העירייה נערכת לקראת כנס גדול המיועד לתושבי שכונת מורשת, אלו שכבר התאכלסו בה ואלו שעתידים לגור בה. מטרת הכנס, אליו חוברים יחד מספר זרועות של העירייה, היא לאפשר לתושבי השכונה להכיר מקרוב את פעילות העירייה הרלוונטית לתושבים החדשים וכן השירותים העירוניים השונים, ובכך לחזק את תחושת השייכות והשירות לתושבים.

הכנס ייפתח בדבריו של ראש העיר, חיים ביבס אשר יציג את מודיעין מכבים רעות ותכניות העירייה לעתיד . אחריו תדבר מנכ"לית החכ"ל טל אוחנה על תכנית פיתוח השכונה, המשנה למנכ"ל גיא עידו יציג את תחום התברואה והתשתיות, ראש מינהל החינוך בתיה שוכן אורבוך תדבר על תחום החינוך, מנהל אגף ביטחון וחירום יציג את תחום הביטחון והחירום ולבסוף, אדריכלית העיר נילי טייכמן תסביר על תחום ההנדסה.

שכונת מורשת הינה אחת השכונות הגדולות בעיר, ובימים אלה העירייה שולחת את ההזמנות לכנס לאלפי תושבי השכונה, אלו שגרים בה ואלו שעתידים לגור, כאשר 70% מהפרויקטים הם של דיור למשתכן.

השכונה החלה את אכלוסה הראשון בחודש פברואר האחרון 2022, כאשר במקביל לאכלוס שימשיך בחודשים הקרובים, נעשות עבודות פיתוח מואצות על מנת להבטיח איכות חיים גבוהה, גם בזמן הבנייה הכוללות תשתיות, גינון, תאורה וגינות ציבוריות. ייחודה של השכונה בכך שהיא סובבת סביב פארק ארכיאולוגי – גבעת אשון, בו שבילים מונגשים ועבודות שימור החושפות את עברה המרתק של העיר.

הכנס יתקיים ביום ראשון 26.6.22 בשעה 19:00 באמפי ביה"ס עירוני ב' עמק, הכניסה מעמק יזרעאל 6. . להרשמה לחצו כאן

גן משחקים בשכונת מורשת


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד