הישג לקבוצת השחמט עירוני מודיעין

29/06/2022 ל' סיון תשפ"ב

בחודש נובמבר האחרון הוקם מועדון השחמט של עירוני מודיעין. במהלך כל העונה קצרה הקבוצה הצלחות רבות עד שבסוף השבוע האחרון, העפילה הקבוצה לליגה א'.

בשנתה הראשונה בליגה וכסיום מתוק לעונה נהדרת, הביסה מודיעין בסוף השבוע האחרון את אס"א תל אביב ב' בתוצאה 3.5 – 0.5 בסיבוב האחרון של ליגת השחמט וקטפה את המקום הראשון.

חודשים ספורים לאחר שהוקם בעיר מועדון השחמט העירוני, קבוצת השחמט של מודיעין מכבים רעות סוגרת עונה מוצלחת במקום הראשון עם 28.5 נקודות בהפרש עצום של 5 נקודות מקבוצת אסא תל אביב שסיימה במקום השני עם 23.5 נקודות.

במקום השלישי מכבי רמת גן עם 23 נקודות. הנבחרת המודיעינית סיימה את העונה ללא הפסדים ועם 7 ניצחונות מתוך 9. בשניים הנוספים סיימה בתיקו. שחקני ההרכב הראשון לא הפסידו בשום משחק אישי מאז תחילת העונה.

תוצאות הסיבוב האחרון: לוח ראשון רוני שרף עם 4 מ-4. לוח שני יואל תמנליס עם 5 מ-8, לוח שלישי יאן רוסנובסקי עם 4 מ-5, לוח רביעי איליה קזקביץ עם 6 מ-9. כמו כן שותפו במהלך העונה בהצלחה רבה: תומי וייס, גרא נויפלד ומשה רן.

יו"ר עירוני מודיעין, אלי סבח: "לקחנו על עצמנו בשנה האחרונה לקדם את תחום השחמט בעיר שהוא ענף ספורט תחרותי והקמנו את מועדון השחמט העירוני. אני שמח על ההישג המרשים של שחקני המועדון שלנו שמייצגים את העיר בכבוד רב וכעת יוכלו להמשיך לייצג אותה גם בליגה א'".

איליה קזקביץ, יואל תמנליס, רוני שרף ויאן רוסנובסקיאיליה קזקביץ, יואל תמנליס, רוני שרף ויאן רוסנובסקי


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד