קייטנות הקיץ יצאו לדרך

05/07/2022 ו' תמוז תשפ"ב

ביום ראשון האחרון יצא לדרך מערך קייטנות הקיץ של העיר עם אלפי ילדים וילדות, שייהנו ממגוון פעילויות חינוכית וחווייתית שתפעיל העמותה העירונית 'סחלבים' במהלך החופש הגדול.

עם תחילת החופש הגדול נפתחה תוכנית "גני ובתי הספר של החופש הגדול" של משרד החינוך ומרכז השלטון המקומי בהשתתפות 4,500 ילדי בתי הספר וכ- 3,000 ילדי הגנים.
במהלך שלושת השבועות הקרובים ייהנו המשתתפים מתוכנית מגוונת המשלבת בין מערך ההתפתחות והצמיחה של התלמידים לבין פעילות חווייתית והתנסותית דרך למידה משמעותית ומהנה.

הילדים יעסקו בתכנים ערכיים, איכותיים ומבוקרים, ויתנסו בטיפוח יכולות בתחומי העשרה, ספורט, חינוך סביבתי, מעורבות חברתית ועוד. הכל סביב הנושא המרכזי "חיים בשותפות וצמיחה". בגנים ייהנו הקטנטנים מקייטנת "ממלכת הכובעים" המשלבת לצד הפן החינוכי גם שירים, סיפורים, ריקודים, משחקים, חוגים, הצגות וסדנאות ויצירות.
בנוסף לתוכנית גני ובתי הספר של החופש, תפעיל עמותת סחלבים בחלקו השני של החופש הגדול גם קייטנות נושאיות, מחנות ספורט וסדנאות העשרה מגוונות אליהם נרשמו כ-3,500 ילדים.

בין היתר ייהנו השנה ילדי העיר מקייטנת "מולקולה" המשלבת סדנאות בתחומי המדע, משחקי חשיבה ובישול, מקייטנת ספורט בבריכה העירונית שתשלב משחקי בריכה, סדנאות ספורט, עמדות מולטימדיה ופעילויות אתגריות, קייטנת "אילוף כלבים" בה ילמדו הילדים על עולמם של ההולכים על ארבע וייהנו מימי שיא מגוונים.

קייטנה נוספת שתפעל בעיר היא "קייטנת אקסטרים על גלגיליות" שתשלב החלקה על גלגיליות, פעלולים, סגנונות ריקוד שונים ויצירות. זאת בנוסף לקייטנת מחול וספוט "קיץ של כוכבים" שתכלול סדנאות מחול בהיפ הופ, ברייקדאנס וג`אז, התעמלות קרקע, פעילות חברתית, משחקי כדור, סדנאות יצירה ועוד.

את המשתתפים בקייטנות השונות יפגשו מידי יום מדריכים מקצועיים שילוו את הילדים עם תוכנית עשירה המשלבת ימי שיא, ימי פעילות בבריכות, אטרקציות, סרטים, הצגות ופעילויות אתגריות. לצד אלו יפעלו בעיר גם סדנאות מעשירות של מבוכים ודרקונים, אומנות, אנגלית, תיאטרון וקולנוע שיספקו לילדים חופשת קיץ מעשירה וחווייתית.


קייטנת קיץ במודיעיןקייטנת קיץ במודיעין


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד