בריכה חדשה

03/08/2022 ו' אב תשפ"ב

ביום רביעי 20.7.22 נערך טקס הנחת אבן הפינה להקמתם של שני פרויקטים – בריכת אינפיניטי ומתחם קירות טיפוס. הטקס נערך בהשתתפות ראש העיר, חיים ביבס, נציגי החכ"ל האמונים על ביצועם של הפרויקטים ונציגי מנהלת אופק.

בריכת האינפיניטי, אשר העבודות להקמתה החלו בימים האחרונים, תהיה חלק מפארק הנופש והספורט ותשמש את באי ומנויי הפארק. מבחינה אדריכלית, הבריכה ממוקמת גבוה יחסית בתוך הפארק, ומשקיפה עליו. הבריכה תהיה חצי אולימפית, ומעבר לעיצובה הייחודי היא תהיה עם הצללות. העבודות צפויות להימשך כעשרה חודשים.

הפרויקט השני הוא מתחם קירות טיפוס. פרויקט מעניין אשר ימוקם בצמוד לפארק הנופש והספורט ויהווה מתחם חדש לבילוי ופנאי. העבודות שצפויות להימשך כ-14 חודשים, יכללו מגוון רחב של קירות טיפוס ובהם, קיר טיפוס בגובה של כ-17 מטרים שיעמוד בסטנדרטים בינלאומיים ויוכל לארח תחרויות מהארץ ומהעולם ויהווה אתגר עבור חובבי הטיפוס.

לצד הקיר האולימפי, יוקמו קירות בגבהים שונים שיאפשרו להתאמן ולהתחרות בסגנונות טיפוס שונים. כך שהמתחם יכיל קירות תחרותיים, וקירות בין 8 ל-14 מטרים: קירות הובלה, בולדרים לתחרויות ואימונים, קיר טופרוף, קיר ספיד 15 מטרים וקירות ילדים, והכל סביב רחבה שתאפשר צפייה בכל קיר.

הכניסה למתחם הטיפוס תהיה בתשלום ותעשה דרך מבנה כניסה שיכיל קבלה, לובי, חדרי הרצאה, חנות לממכר ציוד ועוד.

חיים ביבס, ראש העיר: "אנו יוצאים לדרך עם פרויקטים נוספים לחיזוק איכות החיים קרוב לבית, בהיבט של בילוי, פנאי וספורט. מאז פתיחתו של פארק הנופש והספורט הוא זוכה להצלחה רבה ומושך תושבים ומבקרים רבים שנהנים ממנו והבריכה החדשה שאנו מקימים תהיה חלק נוסף בו. מתחם קירות הטיפוס, שיהיה בסמוך לפארק, יהווה גם הוא אטרקציה תוססת לכל הגילים, חובבנים ומקצוענים, וביחד עם הפארק אנו יוצרים איזור מגוון וייחודי של בילוי לרווחת התושבים."

תמונת הדמיה של הבריכה וקיר הטיפוסתמונת הדמיה של הבריכה וקיר הטיפוס


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד