מופע סיום שנה ללהקה המשולבת

24/08/2022 כ"ז אב תשפ"ב

הלהקה העירונית הראשונה מסוגה בארץ, "קולות שלובים", הופיעה ביום שלישי 16.8.22 בשני מופעים מרגשים שהיוו גם סיום לשנת הפעילות שלה. המופע התקיים לכבוד ילדי קייטנת אקים מודיעין, וניכר כי החבורה הצעירה והמוכשרת התפתחה מאוד לאורך השנה, ויצרה להקה הרמונית ומגובשת.

בלהקה חברים תשעה צעירים וצעירות בגילי 17-14, חלקם עם צרכים מיוחדים, אשר מנגנים ושרים בכישרון רב תחת ניהולו המקצועי של לב לופטוס שמביא את החבורה ליכולות מקצועיות מרשימות בחזרות שנערכות במועדון המוזיקה של הנוער הג'ק.

הלהקה הוקמה בשיתוף פעולה של אגף שירותים חברתיים עם אגף חברה, נוער וצעירים ומטרתה לייצג את העיר מודיעין מכבים רעות באירועים עירוניים שונים ולהוות סמל לשוויון וכבוד הדדי.

עמיעד טאוב, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק שירותים חברתיים: "הלהקה המשולבת שסיימה זה עתה את שנתה הראשונה מהווה הגשמת חלום עירוני ואישי. מעבר לכוחה הווקאלי, טמונה עוצמתה בעובדה שאיש מבין חבריה או הקהל אינו יודע מי מוגדר בספר כ"עם" צרכים מיוחדים ומי ללא. היא מהווה הוכחה לכוחו של השילוב החברתי ודוגמה לדרך החברתית הנכונה שבה צריכה לצעוד המדינה. תודה למנהל הלהקה לב לופטוס ולחברי הלהקה המוכשרים ולכל השותפים בעירייה".

הלהקה המשולבתהלהקה המשולבת


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד