באים לשמח

21/12/2022 כ"ז כסלו תשפ"ג

קבוצת הנוער המתנדב של הליצנים הקהילתיים סיימה לאחרונה את ההכשרה, אותה הובילה רכזת התנדבות הנוער, איילת בועזסון באגף חברה, נוער וצעירים בעירייה. כ-20 בני ובנות נוער בכיתות י' עד י"ב השתתפו בהכשרה, שנערכה כחודש, וכללה למידה מקיפה על תפקיד הליצן הקהילתי בהיבטים השונים, בהם יעסקו השנה.

כך למשל, בניית אירוע לימי הולדת לילדים בגילי חמש עד עשר, המוכרים לאגף השירותים החברתיים כגון ילדים עם צרכים מיוחדים או ילדים במשפחה אשר מתמודדת עם מחלה קשה.

מקרים שכאלה, יופנו לקבוצת הליצנים הקהילתיים דרך העובדות הסוציאליות או ארגוני המתנדבים והליצנים יערכו להם מסיבת יום הולדת משמחת.

בנוסף, עברו הליצנים הכשרה של ליצנות רפואית במסגרת פרויקט "זריקת עידוד" לליווי החיסונים הניתנים לילדי בתי הספר היסודיים וכן, הכשרת קרקס במהלכה התאמנו על ג'אגלינג, הליכה בקביים, יצירת בלוני צורות ועוד.

טבילת אש ראשונה לאחר ההכשרה נערכה בשבוע האחרון, כשיצאו למרחב הציבורי בסביבת מרכז העיר, ואלתרו קטעי "נונסנס" עם העוברים ושבים ברחובות ואף שימחו את דיירי הדיור המוגן "עזריאלי פאלאס" ששיתפו פעולה ונהנו מאוד.

לאורך השנה יתקיימו מופעי רחוב נוספים של הליצנים, כשהמופע הראשון התקיים עם דעיכת משבר הקורונה במסגרתו פגשו תושבים את הליצנים במסעדות וחנויות במרכז העיר, מפגשים שטותיים קטנים שהעלו חיוך גדול.

הליצנים הקהילתיים באים לשמחהליצנים הקהילתיים באים לשמח


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד