אלי כהן סוכם כמנג'ר עירוני מודיעין

07/07/2020 ט"ו תמוז תש"פ

במועדון הכדורגל עירוני מודיעין נערכים לענות המשחקים 20/21 כאשר לקראת סוף השבוע האחרון סוכם כי אלי כהן "השריף" ימונה למנג'ר של המועדון. אחיו, ניסים כהן, ימונה כמנהל מקצועי של מחלקת הנוער. את קבוצת הבוגרים יוביל המאמן פיני עייש אשר מכוון גבוה, כפי שניתן לראות מההחתמות שנעשו.

השריף, שאימן כ-30 שנה בליגה הראשונה והשנייה ורשם הצלחות עם הקבוצות הבכירות ביותר בכדורגל הישראלי, ינחת בעונה הקרובה במועדון הכדורגל עירוני מודיעין.

אחיו, ניסים כהן ימונה כמנהל מקצועי של מחלקת הנוער, במקומו של דורון ממן שסיים את תפקידו.

את קבוצת הבוגרים מליגה ב' יוביל פיני עייש, שנחשב למאמן המעוטר ביותר בליגות הנמוכות בכדורגל הישראלי, שזכה ב-9 תארים (7 אליפויות ו-2 גביעי מחוז) והחתמתו אומרת הרבה על המטרות של עירוני מודיעין לעונה הקרובה.

בקבוצת הבוגרים של עירוני מודיעין ביצעו בשבועות האחרונים החתמות של שחקנים מצוינים, כאשר חלקם שיחקו בליגות גבוהות וחתומים על מספר עליות.

בסבב ההחתמות האחרון צורפו לקבוצה השחקנים טל קרוצי, שגיא כהן, גל אנגלשטיין, רחמים צ'קול, עמירן ביטון, אבישי בניטח, עידן חג'ג', וורקאט גדיף, ליאור עדיקה ושחק בן שבת.

כאשר במועדון עדכנו השבוע כי שלומי ארבייטמן, לשעבר חלוץ נבחרת ישראל, שכיכב במכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב ועוד, קרוב גם הוא לחתימה.

מ"מ ראש העיר, שלמה פסי ויו"ר עירוני מודיעין, אלי סבח: "הסיכום עם אלי כהן, השריף שהוא עתיר זכויות בכדורגל הישראלי נועד לקדם את מועדון הכדורגל יחד עם אנשי מקצוע נהדרים כאחיו נסים שישמש כמנהל מקצועי בנוער, מאמן הבוגרים פיני עייש שיוביל את הקבוצה והאחראי על הכושר הגופני דרור שמשון. כל זאת לצד השקעה בתשתיות ובשחקנים יעזור לנו להצעיד את המועדון קדימה."

הנהלת המועדון עם אלי כהןהנהלת המועדון עם אלי כהן


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד