פעילות סיירת הנוער

05/08/2020 ט"ו אב תש"פ

סיירת המתנדבים של הנוער ממשיכה את פעילותה בקיץ. הפעם, בסיוע להקמת גינה קהילתית הממוקמת ברחוב רכסים 1, בחצר סניף החברה להגנת הטבע במכבים.

כ-20 בני נוער מתנדבים בוגרי כיתות ז'-ט' עמלו בשטח במשך כשעה וחצי בניכוש העשבייה הרבה שצמחה באופן פראי במקום, כהכנה לגינה המתהווה לאיטה. לאחר מכן, נהנו חברי הסיירת מהדרכה של החברה להגנת הטבע על בישולי שדה.

הפעילות נערכה ביוזמת יואב דגן, רכז חוגי הסיירות במודיעין ובהובלת רכזת תחום התנדבות הנוער, איילת בועזסון באגף חברה, נוער וצעירים. במסגרת הפעילות הייתה שמירה על הנחיות משרד הבריאות, בהקפדה על קבוצה קטנה של בני נוער, עטיית מסכות ושימוש בכלים חד פעמיים במהלך עבודת השטח.

הסיירת פועלת מזה חמש שנים. אך הקיץ, כמו דברים רבים שבשגרה אשר נקטעו או הוגבלו בשל הקורונה, גם הסיירת פועלת במתכונת אחרת. עם זאת הביקוש לסיירת לא ירד גם השנה וקרוב ל-200 בני נוער שעולים לכיתה ז' עד ט' ביקשו לקחת חלק. פעילות זו מצטרפת להתנדבות בני הנוער בגבעת התיתורה בתחילת חודש יולי.
שם, סייעו בני הנוער לחפירות הארכיאולוגיות המתבצעות על הגבעה בשיתוף עם רשות העתיקות. בהמשך, צפויות פעילויות נוספות של הסיירת, בין היתר, חידוש הצביעה של מתקני משחק בפארק עמק איילון ועוד.

רוצים להצטרף? צרו איתנו קשר במייל ayelet_b@modiin.muni.il

סיירת נוערסיירת נוער


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד