20 מדריכי כדורגל חדשים

18/11/2020 ב' כסלו תשפ"א

ביום שישי 13.11.20, נערך במגרש הכדורגל, שבפארק הטכנולוגי, אירוע הסיום של קורס מדריכי הכדורגל הראשון של מודיעין מכבים רעות בהשתתפות יו"ר עירוני מודיעין, אלי סבח ומנהל בית הספר, אשר סנדל. במסגרת האירוע חולקו למשתתפים תעודות ההסמכה למדריכי כדורגל, המוכרות על ידי מנהל הספורט, ומאפשרות שילוב במועדונים ואגודות ספורט.

לטקס הסיום קדם קורס מקצועי של 250 שעות אקדמיות אותו ריכזו המאמן והפרשן, אייל לחמן והמאמן אלי חייט, במסגרתו למדו המשתתפים את תורת האימון והכושר הגופני, רפואת ספורט, פסיכולוגיה של הספורט, לימודיים מעשיים ולימודי עזרה ראשונה אשר סיפקו את ההכנה בהדרכה ובאימון של ילדים ובני נוער.

לקראת סוף החודש ב-20.11.20 ייצא לדרך המחזור השני של הקורס, כאשר בהתאם למגבלות התקופה יכלול שני מפגשים שבועיים האחד עיוני, שיועבר באמצעות ה-ZOOM, והשני מפגש מעשי במגרש הכדורגל.

בעירוני מודיעין מזמינים השבוע ספורטאים וספורטאיות שמגיעים מענף הכדורגל או מורים לחנ"ג, אשר רוצים להתפתח ולהמשיך את פועלם ועיסוקם המקצועי בתחום, להצטרף לקורס. פרטים נוספים על הקורס ניתן למצוא באתר עמותת סחלבים - לחצו על הקישור.

יו"ר עירוני מודיעין, אלי סבח: "אני שמח שהצלחנו להוציא לפועל את קורס המדריכים הראשון של העיר, שהיה מוצלח בצורה בלתי רגילה. לבוגרי הקורס, שהפכו למדריכי כדורגל מוסמכים, אני רוצה לאחל הצלחה רבה בהדרכת והובלת דור העתיד לספורט וערכים. בימים אלה אנו עמלים על מחזור שני לקורס, שייפתח לקראת סוף החודש ואני מזמין ספורטאים וספורטאיות מהענף להצטרף לקורס מקיף ומקצועי שיכשיר אתכם להיות מדריכי כדורגל."

מחזור ראשון לקורס מדריכי הכדורגלמחזור ראשון לקורס מדריכי הכדורגל


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד