יוזמים למען הסביבה

20/01/2022 י"ח שבט תשפ"ב

יוזמים למען הסביבה

בימים אלה מפרסמת העירייה בשיתוף עם המשרד להגנת הסביבה, "קול קורא" לקבוצות בקהילה, לקידום פעילויות לשמירה על הסביבה לשנת 2022. זו השנה השלישית שהמחלקה לאיכות ותכנון סביבה במינהל שפ"ע מובילה את הפרויקט.

לחצו כאן לצפייה בפרטים המלאים ותנאי הקול קורא

בשנה שעברה, זכו שני פרויקטים סביבתיים במענק, לאחר שנבחרו על ידי ועדה מקצועית ועמדו בכל הקריטריונים הנדרשים. האחד, הקמת גינה קהילתית בסמוך למתחם "ניצן הורים" אשר פועלים למען מבוגרים עם קשיי הסתגלות, למידה והפרעות קשב וריכוז. הגינה תשמש את ההורים בשילוב של הקהילה בעיר.

הפרויקט השני הוא הגינה הקהילתית ברחוב ראובן, אשר קיבלה תקציב להקמת סככה, תאורה ומצלמת אבטחה למניעת מקרי ונדליזם.

התמיכה לשני המיזמים שייבחרו השנה, תינתן על ידי המשרד להגנת הסביבה בשיתוף העירייה, בסך 40,400 שקלים עבור שניהם יחד. תנאי הסף להגשת הצעות למיזמים, קובעים בין היתר, שמדובר בקבוצה שפועלת לפחות שנה אחת, שהיוזמה היא חדשה ולא נתמכה בעבר, וכן שהיא תביא לשינוי בהיבט קהילתי והעלאת מודעות סביבתית בקרב הציבור.

ההצעות למיזמים ייבחנו על ועדת היגוי של העירייה בשיתוף עם נציג מהמשרד להגנת הסביבה. את ההצעות יש להגיש למחלקת איכות ותכנון סביבה ברחוב המקצועות 7 במרכז עינב, או לכתובת הדואר האלקטרוני – yael_ms@modiin.muni.il עד ליום 28.2.22.

חברת המועצה, הילה בן אליעזר, מחזיקת תיק איכות הסביבה: "השנה העיר עשתה קפיצת מדרגה בתחום המיחזור עם כניסת הפח הכתום שיאפשר מיחזור של כ 65% מהפסולת הביתית, עם התקנת מתקנים לייצור חשמל סולרי על גגות מבני הציבור בעיר ובבניית תוכנית לימודים ראשונה מסוגה בנושא הסביבה וקיימות לכלל תלמידי בתי הספר היסודיים בעיר. בשנתיים האחרונות יזמו קבוצות תושבים מיזמים קהילתיים מקסימים ובתוכם גינה קהילתית עבור קהילת ניצן הורים ומטבח קהילתי מקיים. אני בטוחה שהקהילה העירונית תוכל להמשיך וליזום פרויקטים יצירתיים ונפלאים יחד עם הרשות המקומית."

יוזמים למען הסביבה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד