כנס מיצוי זכויות לאזרחים הוותיקים

30/03/2022 כ"ז אדר ב תשפ"ב

ביום שני 4.4.22 ייערך כנס חשוב העוסק במיצוי זכויות לאזרחים הוותיקים. באגף שירותים חברתיים בעירייה אשר מובילים את הכנס מציינים כי בעיר חיים כ- 10,000 אזרחים ותיקים בהם 992 ניצולי שואה. צוות אזרחים ותיקים באגף לשירותים חברתיים מלווה 750 בתי אב של אזרחים ותיקים בהיבטים פרטניים, קבוצתיים וקהילתיים ומספק מענה בסוגיות שונות הנוגעות להתמודדות עם הזקנה באמצעות מועדונים, מרכזי יום לאזרחים עם ירידה פיזית וקוגניטיבית, קהילות תומכות ועוד.

אחד היעדים המרכזיים שהציב האגף הוא הנגשת המידע והליווי באשר למיצוי זכויות לאזרחים ותיקים ובני משפחותיהם. זאת מתוך ההבנה שמתן ידע והנגשתו, יובילו לסיוע לרווחתם הפיזית והרגשית של האזרחים הוותיקים ובני המשפחה המטפלים.

הכנס הצפוי כאמור, יעסוק בהיבטים של מיצוי זכויות וייפתח ביריד בלובי הרחבה של אולם עינן בקניון עזריאלי בשעה 17:00, שיכלול עמדות מידע עם נציגים של ביטוח לאומי, הרשות לניצולי שואה, כלל המסגרות של אזרחים וותיקים באמצעות עמותת מטב, עמדא – עמותה למשפחות שאחד מבני המשפחה סובל ממחלה דמנטית, מועדון "קפה אירופה" לניצולי שואה, אגף קהילה ופעילויות התנדבותיות.

עוד במהלך הכנס תוצג פעילותה של ה"יחידה לשלום האזרח הוותיק", יחידה שפועלת כארבע שנים ותפקידה לאתר אזרחים ותיקים אשר נמצאים תחת סיכון עצמי או התעללות מגורם חיצוני. לאחר מכן תתקיים הופעה של ננסי ברנדס להנאת המשתתפים.

הכנס מיועד לכלל האזרחים הוותיקים בעיר ולבני משפחתם ויחשוף את מירב השירותים הקיימים ויספק מידע ראשוני אודות זכויותיהם. הכניסה ללא עלות, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, מספר המקומות מוגבל.

הרשמה בטל' 073-2326406 או במייל stella_kc@modiin.muni.il

עמיעד טאוב המשנה לראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים: "מתן הזכות לאזרחים ותיקים לממש את זכויותיהם המגיעות להם בחוק הינה חובה עירונית. הקמת המרכז למיצוי זכויות וכנסי מיצוי הזכויות שאנו מקיימים, מובילים לחברה צודקת והוגנת יותר ולמילוי חובתנו כלפי תושבי העיר".

ננסי ברנדס יופיע בכנסננסי ברנדס יופיע בכנס


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד