יום המעשים הטובים בעיר

05/04/2022 ד' ניסן תשפ"ב

תשעים ארגונים ועמותות פועלים בעיר לאורך כל השנה, לצד אלפי בני נוער מתנדבים בגופים ומסגרות שונות. ביום המעשים הטובים, 29.3.22, יצאו רבים עם שלל פעילויות ברחבי העיר.

כ-200 עובדים ועובדות עירייה יצאו בשעות הבוקר לבקר קשישים בבתיהם והעניקו להם שי צנוע מהעירייה.

במקביל, במרכז היום לקשישים "ירקון" הועברה פעילות ייחודית של שתילת צמחים וסדנת גינון טיפולית לקשישים יחד עם העובדים הסוציאליים של אגף שירותים חברתיים.

בבתי הדיור בקהילה בהם מתגוררים צעירים עם צרכים מיוחדים נאפו עוגות והתארחו תושבים להגברת המודעות לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות.

בנוסף, סטודנטים לעבודה סוציאלית שבאגף חילקו 30 עציצים ומארזים למתנדבים מצטיינים בקורונה שבלטו בארגונים ובעמותות, צעירים וצעירות עם צרכים מיוחדים הגרים בבתי דיור בקהילה חילקו שוקולדים לצוותים הרפואיים העובדים בעיר, מחווה מרגשת במיוחד.

אגף קהילה, האזרחים הוותיקים במרכז קהילה צבעוני ומפג"ש זכו לקבל ציורים שהכינו במיוחד עבורם ילדי גני העיר. הפתעה מיוחדת ציפתה לאחת הסבתות כאשר זכתה לקבל ציור של נכדתה באופן מקרי.

בשעות אחר הצהריים, נערך שוב מבצע "צמה של עוצמה" בהובלת עמותת זיכרון מנחם בקניון עזריאלי. במסגרת המבצע נתרמו 37 צמות על ידי תושבות בכל הגילים, למען ילדות ונשים חולות סרטן. בני הנוער המתנדבים יחד עם מחלקת הנוער באגף חברה, נוער וצעירים גם הם הכינו מספר פעילויות לרגל היום המיוחד.

בפארק עמק האלה הכין "נוער הקפה" תחנות חווייתיות לכל המשפחה, יצירה והפעלות מהנות ובמרכז העיר, חולקו מחמאות לעוברים ושבים אשר יכלו גם לחתום במילות פרגון על קיר חזון שהוקם וכן על כרטיס אד"י לתרומת איברים ועוד פעילויות מרחיבות לב.

במתחם הגג האדום של הנוער התקיימה קבוצת סריגה רב דורית בה הבובות שנסרגו ילכו למטרה המקסימה של עידוד ילדים וילדות שעולים לראשונה לגן עירייה.

מויש לוי, סגן רה"ע מחזיק תיק ההתנדבות: "הקלישאה אומרת שלא צריך יום אחד שיהיה יום המעשים הטובים, אלא כל יום צריך להיות כזה. במקרה הזה הקלישאה נכונה ואכן במהלך כל השנה עשרות ארגוני ההתנדבות העירוניים ואלפי המתנדבים, עושים עבודה מדהימה עם נתינה מכל הלב. ועדיין, טוב שיש יום אחד בשנה שמזכיר לנו את חשיבות הנתינה. גאה בכל העובדים, הארגונים והמתנדבים, שבחרו לעשות טוב ביום הזה."

עמיעד טאוב, המשנה לראש העיר מחזיק תיק שירותים חברתיים: "האגף לשירותים חברתיים זכה להוביל יחד עם אנשים טובים בעיר ובעירייה שלל פעילויות של התנדבות ביום המעשים הטובים. אני מברך על רוח ההתנדבות העירונית, מחזק כל פעילות המקדמת שילוב וחיבור בין לקוחות האגף לתושבי העיר ומאמין כי הנגשת האגף לכלל האוכלוסייה מעניקה מענה מגוון, מקצועי ומיטבי עבור כל הלקוחות שלנו. יום המעשים הטובים הינו יום חשוב, אך אחד ויחיד במסגרת 365 ימים של מעשים טובים להם אנו מחויבים מדי שנה."

רן שגב, מחזיק תיק הנוער: "יום המעשים הטובים הוא הזדמנות מעולה להיחשף וליהנות מהפעילות של תחום התנדבות הנוער שלנו ובני הנוער הנפלאים שתורמים רבות לקהילה בעיר לאורך כל השנה ולא רק ביום זה."

חלוקת ציורי ילדי גני הילדים במרכז צבעוניחלוקת ציורי ילדי גני הילדים במרכז צבעוני


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד