בקרוב: פתיחת מרכז יום סיעודי

27/07/2022 כ"ח תמוז תשפ"ב

לראשונה בעיר ייפתח בספטמבר 2022 מרכז יום ותעסוקה סיעודי- טיפולי. המרכז מיועד לצעירים ובוגרים עם נכויות פיזיות ו/או התפתחותיות בינוניות וקשות, שאינם אזרחים ותיקים ואינם בריאות נפש.

האגף לשירותים חברתיים בעירייה בשיתוף עם ארגון אקים שזכה במכרז להפעיל את המרכז, נערכים עתה לשיפוץ והתאמת מבנה עירוני ברחוב לאה אימנו, צמוד למרכז מוריה.

המרכז יהווה מקום חברתי, תעסוקתי למבקרים וייתן מענה טיפולי וסיעודי כולל תמיכות מרובות כגון: פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, סנוזלן, גינון טיפולי, אומנות משקמת ועוד.

מרכז זה נפתח כחלק מחזון השירותים החברתיים ותפיסה מקצועית כי מירב ומיטב השירותים לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים יינתנו בתוך העיר.

עד כה, נאלצו תושבים הזכאים ומעוניינים בשרות זה לנסוע למרכזים מחוץ לעיר בהתאם להפניית משרד הרווחה, ביבנה, חולון, רמלה ,לוד ומרכזים נוספים מרוחקים אף יותר.

הקבלה למרכז מותנת בהכרה באגף השירותים החברתיים בעיר, במינהל מוגבלויות במשרד הרווחה ובביטוח הלאומי.

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים, עמיעד טאוב: "פיתוח מענים של תעסוקה ודיור עבור בוגרים עם צרכים מיוחדים נמצא בראש סדרי העדיפויות של העירייה ומשתלב עם המדיניות שהתווינו לפיה אנו מפתחים שירותים של one stop shop לכל תושבי העיר, שירותים שוויוניים ומאפשרים בקהילה ובעיר עצמה. אני מודה לכך השותפים להקמת המרכז החדש שייתן מענה מיטבי ל30 מלקוחותינו, תושבי העיר".

תושבים עם מוגבלות קשה טיפולית סיעודית ו/או אפוטרופוסים שלהם, המעוניינים לבדוק השתלבות במרכז זה, מוזמנים ליצור קשר עם העובדת הסוציאלית שלהם באגף.

במידה ואינך מוכר באגף לשירותים חברתיים ניתן לפנות למזכירות האגף שתבחן זכאות והתאמה למרכז בטל. 073-2326444.


תמונה להמחשהתמונה להמחשה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד