מעבירים את זה הלאה

21/11/2022 כ"ז חשון תשפ"ג

הרצאה בנושא הנגשת מידע בנושאי קשב וריכוז בקהילה לצוותי הוראה בבית הספר 'זבולון' במודיעין התקיימה ביום ראשון 20.11.22 והועברה על ידי ד"ר סטיבן ריינגולד, מומחה ברפואת ילדים והפרעות קשב.

ביום יום אנו נתקלים לא מעט במצבים של ילדים המתמודדים עם קושי הקשורים לקשב וריכוז. ההרצאה שהעביר ד"ר ריינגולד באה לנפץ מספר מיתוסים כדי לשים את הדברים על השולחן כפי שהם. המטרה של ההרצאה הייתה להציג נתונים אמינים ולתת כלים ופרקטיקות יישומיות לצוותי ההוראה בבית הספר הנתקלים בתלמידים שמרגישים קושי יומיומי להתרכז ולבצע את המשימות.

בין היתר ד"ר ריינגולד סיפר על הדרכים שיעזרו לנו לזהות נכון את הסימנים המעידים על בעיות קשב וריכוז בילדים, כיצד על הצוותים החינוכיים לפעול במצבים אלה ולמי כדאי להפנות את ההורים על מנת שיקבל טיפול נכון ומיטבי.

ד"ר, סטיבן ריינגולד: "שמחנו להתארח בבית הספר זבולון ולדבר מול הצוות החינוכי כדי לחלוק את הידע והמידע החשוב כל כך כשמדובר על טיפול ילדים עם הפרעות קשב וריכוז. גם טיפול הוליסטי שקשור לתזונה, שינה ואורחות חיים ושלא מבוסס על תרופות בלבד, יכול להיות פתרון מצוין לחלק מהילדים. אנחנו מקווים שבעתיד נגיע לכאן עם הרצאות נוספות".

מני ברהום, מנהל מרפאת מאוחדת לב העיר במודיעין: "זו רק יריית הפתיחה בחיבור של מאוחדת לקהילה במודיעין כשהמטרה המרכזית שלנו היא מתן כלים שימושיים והעשרת הידע של התושבים בתחום. אנחנו רוצים להנגיש את המידע במטרה לתת לצוותים החינוכיים כלים עדכנים ויעילים. בעתיד הקרוב נגיע לבתי ספר נוספים בעיר עם הרצאות בנושאים שונים המעניינים את הציבור".



הרצאת מאוחדת לצוותי ההוראה בנתיב זבולון


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד