ביום רביעי, 15.1.20, ערכה מועצת התלמידים והנוער העירונית בשיתוף עם העירייה והנהגת ההורים העירונית את "יום המאבטח", יום הוקרה לסיירי הביטחון והמאבטחים במוסדות החינוך, המונים 80 מאבטחי בתי ספר ו-12 סיירי אבטחת גנים.

ראש העיר, חיים ביבס ונציגים מן העירייה, הגיעו ביום זה לביקור מיוחד לאות הערכה למאבטחים מבתי הספר בעיר ולומר להם תודה. חיים ביבס העניק למאבטחים תיק גב מתנת העירייה וספל, מתנת הנהגת ההורים העירונית ואמר כי "היום הזה מיוחד בשל העובדה שהיוזמה לו נולדה על ידי התלמידים, שמוקירים את עבודתם החשובה של מאבטחי מוסדות החינוך היקרים. תודה מקרב לב על האכפתיות, המסירות ותחושת הביטחון במוסדות החינוך."

יום המאבטח במודיעין מכבים רעותיום המאבטח במודיעין מכבים רעות
יום המאבטח במודיעין מכבים רעותיום המאבטח במודיעין מכבים רעות

במהלך הסיור פגש ביבס את המאבטח הוותיק, אשגר שפראו בבית הספר לחינוך מיוחד "גוונים". שפראו עובד כמאבטח בית הספר מזה 12 שנה, במסירות וחיוך רחב ואהוב על התלמידים וצוות בית הספר. התלמידים הכינו לו ארוחת בוקר מושקעת, מכתבי תודה ושלטים שהתנוססו ליד העמדה שלו.

עוד במסגרת יום זה, זכו עשרות מאבטחי מוסדות החינוך וסיירי הביטחון בניידות האבטחה, לשלל פינוקים ומילות הערכה, שהגיעו מתוך יוזמות יצירתיות של התלמידים וצוותי מוסדות החינוך.

כך למשל, בית הספר "היובל" הכינו ארוחת בוקר וקיר מקושט במילות תודה, בית הספר "ענבלים" בחר לציין יום זה בהקראת מכתב תודה מהקהילה בטקס בו השתתפו כל תלמידי בית הספר.

בנוסף, בית הספר "אלונים" העניק תעודת הצטיינות למאבטח ושוקולדים ובית הספר "עירוני ה'" הכין למאבטח ארוחת בוקר מפנקת שהוגשה אליו לעמדה על ידי התלמידים.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד