שנת הלימודים תשפ''א נפתחה

03/09/2020 י"ד אלול תש"פ

שנת הלימודים נפתחה ביום שלישי 1.9.20 כסדרה, במוסדות החינוך במודיעין מכבים רעות.

לאחר היערכות רחבה שערך מינהל החינוך יחד עם הגנים, בתי הספר והנהגות ההורים בצל הקורונה, הורחב משמעותית מתווה משרד החינוך על מנת שהתלמידים ילמדו ככל הניתן באופן פיזי בבתי הספר, בהתאם להנחיות ובהתאם לתנאיו של כל בית ספר. כמובן שלצד זאת, ילמדו הילדים במשולב עם למידה מרחוק מתקדמת.

כמו תמיד, נערך סיור פתיחת שנת לימודים של ראש העיר חיים ביבס אליו הצטרפו מויש לוי, סגן רה"ע ומחזיק תיק החינוך, ראש מינהל חינוך, בתיה שוכן-אורבוך ויו"ר הנהגת ההורים העירונית אייל כהן. בשל הקורונה, נערך הסיור במתכונת מצומצמת תוך הקפדה על ההנחיות.

הסיור נפתח בבתי הספר החדשים בשכונת נופים - "חופים" הממלכתי ו"נוף הרים" הממ"ד. כזכור, בית הספר "נוף הרים" מתארח בשנה זו בבית הספר "חופים" באגף נפרד בבית הספר, עד לסיום בנייתו של בית הספר אשר צפויה בתחילת השנה הבאה.
ראש העיר גזר את הסרט בכניסה לבית הספר והתקין את המזוזה, ביקר בכיתות בית הספר ושוחח עם הילדים הנרגשים. לתלמידי כיתות א' הוענקו בקבוקי מים מתאגיד "מי מודיעין".

לאחר מכן, המשיך הסיור לגני הילדים הצמודים לבית הספר – "חוף פולג", "חוף צמח", "חוף אכזיב" ו"חוף קליה", שם ביקרו את הילדים, חלקם חווים את יומם הראשון בגן עירייה.

בנוסף, ביקרו במסגרת הסיור בגני הילדים ברחוב יער יתיר בשכונה – גן "חבל ניצנה" ובגן "חבל תענך" בו התקין ראש העיר מזוזה בכניסה לגן החדש.

עוד בסיור, נחנך אולם הספורט של בית הספר עירוני ה' ע"ש יצחק נבון. האולם הינו אולם מונגש, אשר מאפשר פעילות ספורט ופנאי עבור אנשים עם צרכים מיוחדים ובתכנונו, הושמו דגשים חשובים למען קהילה זו. החל מזירת הכדורסל שתהא מונגשת, המלתחות, השירותים עד לחדרי החוגים. כולם מותאמים לאנשים עם צרכים מיוחדים עם כסאות גלגלים.

עוד באולם, חדר ייעודי לתפעול ותיקון של כסאות הגלגלים ו-200 מקומות ישיבה. אלמנט נוסף וייחודי, הוא חדר החוגים בגובה של כ-9 מטרים. כך שהגובה המרשים יאפשר התעמלות אמנותית וקפיצה בטרמפולינות. האולם ישרת בשעות הבוקר את תלמידי בית הספר ובשעות אחה"צ, את כלל תושבי העיר.

לקראת הצהריים הגיע שר החינוך, יואב גלנט לסיור עם ראש העיר, במוסדות החינוך. במסגרת הסיור, ביקר השר עם ביבס בתיכון ברנקו וייס ונפגש עם תלמידי כיתות יא'-יב'. שם שמעו מהם על התיכון ושוחחו איתם על הנחיות משרד הבריאות. לאחר מכן ביקרו בבית הספר היסודי "עמית". השר גלנט התרשם מההיערכות של בתי הספר בצל הקורונה ואיחל שנה מוצלחת לתלמידים.

פתיחת שנת הלימודים תשפ''אפתיחת שנת הלימודים תשפ''א


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד