רישום תלמידים תשפ''ב

14/01/2021 א' שבט תשפ"א

ביום חמישי 14.1.21 נפתח רישום תלמידים למוסדות החינוך לשנה"ל תשפ"ב. הרישום מתבצע באופן מקוון כאן באתר העירייה ויסתיים בתאריך 3.2.21.

במערכת המקוונת ניתן לבצע:

  • רישום לגני הילדים ט.ט חובה (גיל 3, ילידי 2018)

  • ט.חובה (גיל 4, ילידי 2017)

  • חובה (גיל 5 , ילידי 2016)

  • רישום לכיתה א' (גיל 6, ילידי 2015)

  • רישום לכתה ז' לחינוך הממלכתי ולחינוך הממלכתי דתי

  • הגשת בקשות העברה לכיתות ב'-ו' ; ח'-י"ב , במקרה הצורך.

    ילדים ממשיכים הלומדים בגנים בשנת הלימודים תשפ"א חייבים ברישום לשנת הלימודים תשפ"ב.

    כזכור, בשנה שעברה הוביל מינהל החינוך שורת צעדים משמעותיים לשדרוג השירות הניתן להורים. הן בשיפור אופן תהליך הרישום והן בהרחבת אפשרויות הבחירה המבוקרת ברישום לגני החובה ולכיתות א' בבתי הספר היסודיים. עתה, מודיע מינהל החינוך על יישום מנגנון הבחירה המבוקרת גם בתהליך הרישום לתלמידי כיתות ז'.

    הרחבת אפשרויות הבחירה המבוקרת היא תוצר של מהלך אסטרטגי מקיף, שמטרתו היא לאפשר להורים לבקש את מוסדות החינוך בהם הם מעדיפים שילדיהם ילמדו בבית הספר היסודי, במתחם גני חובה ועתה גם בחטיבות הביניים, תוך מתן שוויון הזדמנויות לכלל אוכלוסיית ההורים.

    חלק משלב הבחירה המבוקרת הינו בחירה בין מוסד באזור המגורים או בשיוך על פי עקרון הרצפים ("עוגן") לבין בחירה מכלל המוסדות המצויים ברחבי העיר.

    בהקשר זה מדגישים במנהל החינוך, כי מדובר בבחירה מבוקרת שבה מנגנון ויסות עירוני יופעל במידה שלא יהיה ניתן לאפשר לכולם את העדיפות הראשונה בה יבחרו. מנגנון הוויסות יתחשב במרחק מהמוסד החינוכי, ולאחר מכן בשיקולים פדגוגיים, משפחתיים ואחרים, במקרים מסוימים תיערך הגרלה.

    מהלך נוסף שהתחיל ברישום בשנה שעברה הוא הנגשת המידע להורים על בתי הספר היסודיים ועתה גם על בתי הספר העל יסודיים לעולים לכיתה ז', שהינו תוצר של עבודה בית ספרית קהילתית על הזהות הבית ספרית הייחודית לכל בית ספר ובית ספר. הזהות הבית ספרית מוצגת בחוברות "זהויות" באתר רישום תלמידים תשפ"ב חוברת אחת לטובת בתי הספר היסודיים וחוברת נוספת לטובת בתי הספר העל יסודיים והמגמות הייחודיות שפועלות מכתה ז'.

    כמו כן, בחוברת המידע וההנגשה לרישום, ניתן למצוא גם מידע נרחב של הנחיות לרישום כולל לתושבים חדשים וכאלו שעוברים דירה, לעולים חדשים, רישום למסגרות לחינוך המיוחד והסעות, רישום למסגרות על אזוריות, צהרונים ועוד.

    לחצו כאן לפרטים מלאים והרשמה למוסדות החינוך לשנת הלימודים תשפ"ב.

תלמידים בבית ספר. תמונת המחשה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד