חוזרים ללימודים

24/02/2021 י"ב אדר תשפ"א

השבוע, 21.2.21, חזרו תלמידי כיתות ה'-ו' ותלמידי י"א-י"ב לספסל הלימודים, בהתאם למתווה משרד החינוך, אשר מפעיל לראשונה את מודל "הרמזור" בערים השונות. על פי מודל זה, מודיעין מכבים רעות, אשר מאופיינת כעיר ירוקה נכון לגזירת הצבע ביום חמישי 18.2.21, תוכל לפתוח את שערי בתי הספר לתלמידים בשכבות אלו. בכך הם מצטרפים לילדי הגנים ותלמידי כיתות א'-ד', אשר חזרו גם הם ללימודים בשבוע שעבר, בהתאם למתווה.

על פי המתווה, תלמידי כיתות ה'-ו', ילמדו בחלוקה לקפסולות קבועות של עד 20 תלמידים בקבוצה, לפחות שלושה ימים בשבוע. יתר הלמידה תתקיים מרחוק.

בכיתות י"א-י"ב הלמידה תתקיים בקבוצות של עד 20 תלמידים בקבוצה, לפחות יומיים בשבוע ויתר הלמידה מרחוק. במנהל החינוך מדגישים כי כמו תמיד, השאיפה היא לאפשר למידה פיזית ככל הניתן לאורך כל השבוע, כאשר כל בית ספר יעשה זאת באופן יצירתי, בהתאם למערכת השעות שלו, מערך כוח האדם והמרחבים הפיזיים שיש בשטח בית הספר.

על פי התכנון, תלמידי כיתות ז'-י', יחזרו שבוע לאחר מכן, בהתאם לצבע העיר, שמתעדכן ע"י הממשלה בכל יום חמישי. עד אז, לצד הלמידה מרחוק, ימשיכו בתי הספר לקיים מפגשים באוויר הפתוח, על מנת לאפשר שיח רגשי וחברתי שנחוץ בתקופה זו.

חשוב לציין כי בערים מתחת ל-200 אלף תושבים, אין חשיבות לצבעי השכונות על פי המתווה. רק לצבע הכללי של העיר אשר קובע האם מערכת החינוך פועלת באופן פיזי או לא.

ראש העיר, חיים ביבס: "שבוע טוב לתלמידי כיתות ה', ו' י"א, ו-י"ב שחזרו השבוע לכיתות הלימוד בבתי הספר. השמחה שלהם מוכיחה לנו כמה חשוב היה להיאבק על פתיחת מערכת החינוך וכמה הכרחי זה להשיב להם את הקירבה החברתית, השגרה והמסגרות. נמשיך במלוא הכוח את המאבק הראוי הזה ונפעל להחזיר בבטחה, באחריות ובזהירות גם את תלמידי כיתות ז' עד י' למערכת החינוך. אנחנו יודעים לשמור עליהם, ואנחנו יודעים עד כמה הם מחכים לזה."

תלמידי ה עד ו חוזרים ללימודים בית ספר קשתתלמידי ה עד ו חוזרים ללימודים בית ספר קשת


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד