מנהלת חדשה לבית הספר היסודי יחד

17/08/2021 ט' אלול תשפ"א

שרי תבור, היא המנהלת החדשה, שנבחרה לנהל את בית הספר היסודי "יחד" לאחר הליך מכרזי. תבור, בעלת תואר שני M.A בהצטיינות במדיניות ומנהל בחינוך של האוניברסיטה העברית בירושלים.

בתפקידה האחרון, שימשה כמרכזת ארצית בתחום שיפור כישורי למידה במינהל הפדגוגי, שם הייתה אחראית בין היתר על הטמעת "דמות הבוגר – מיומנויות המאה ה-21" לכלל המגזרים והגילאים במוסדות החינוך השונים בארץ.

בעברה ניהלה והקימה את בית החינוך הניסוי ייחודי ממ"ד איתן בארמון הנציב ירושלים, בית ספר עם מבנה ארגוני ופדגוגיה ייחודית שגדל והפך למבוקש באזור וכן, ניהלה את בית הספר הממ"ד "יהודה הלוי". עוד עסקה תבור בהרצאות לעובדים בתחומי הניהול ובהנחיית קבוצות מורים.

תבור תיכנס לתפקידה בתחילת שנת הלימודים, ותחליף את שלומית יחיא שניהלה את בית הספר בחמש השנים האחרונות.

שרי תבור: "נרגשת מהשליחות הגדולה ומהצטרפותי לקהילת יחד שדוגלת בשילוב ובשותפות של משפחות שבמרכז תפיסת עולמם עומדת המורשת היהודית והנחלת ערכים של כבוד, פתיחות וסובלנות. בתקופה הקרובה איעזר בצוות ובקהילה ללמוד את ערכי זהות ותפיסת ביה"ס ומתוך זה נצא להמשך עיצוב סביבה בטוחה, אנושית ונעימה ונבנה תכניות עבודה שמביאות לידי ביטוי את כישוריו של היחיד באופן מיטבי".

ראש מינהל חינוך, בתיה שוכן-אורבוך: "אנו מאחלים לשרי הצלחה רבה ובטוחים כי הכישורים והניסיון המקצועי הרב שצברה יצמיחו את בית הספר לגבהים חדשים יחד עם צוות החינוך הנהדר של בית הספר והקהילה

שרי תבורשרי תבור


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד