זהות בתי הספר בעיר

31/08/2021 כ"ג אלול תשפ"א

לקראת שנת הלימודים תשפ"ב ביקשנו ממנהלות ומנהלי בתי הספר היסודיים והתיכונים בעיר להסביר מהי ההבטחה החינוכית שלהם לתלמידות ולתלמידים ולשתף במחלק מהעשייה הייחודית בבית הספר.

אז מה יש לנו בבתי הספר?
יש בית ספר שההבטחה החינוכית שלו היא לפיתוח האינטלגנציות השונות ע"י יצירת הזדמנויות והתנסויות בתחומי הידע ובמרחבי למידה וחוויה מגוונים, וטיפוח מיומנויות לצמיחה אישית וחברתית על בסיס חוזקותיו של הפרט. בית ספר אחר חרט על דגלו לשים את התלמיד במרכז ולתת מענים לכל תלמיד בהתאם לצרכיו וכישוריו. ובית ספר שלישי הכריז כי יפתח את יום הלימודים בשיעורים בטבע, חמש פעמים בשבוע. למידה בטבע ומהטבע של כלל תלמידי/ות בית הספר מתוך התבוננות וחשיבה יצירתית.

בכל אחד מבתי הספר בעיר יתקיימו בשנת הלימודים תשפ"ב, מגוון תוכניות לימודים במסגרת התוכנית האסטרטגית העירונית "מרחבי חינוך, תוכנית שהיא חלק מחזון עירוני שנרקם עוד בטרם הקורונה ובתהליכי עומק עם צוותי החינוך של בתי הספר והנהגות ההורים. אך ללא ספק, הקורונה האיצה מהלכים והיוותה הזדמנות מבחינה זו, לחשיבה מחוץ לקופסה ולמידה שוברת פרדיגמות.

הרעיון בבסיס התוכנית הוא שכל בית ספר הגדיר את זהותו, ייחודו וערכיו. כאשר המשותף לכולם הוא כאמור הלמידה המתקדמת באשר לתפקידו של המורה, השימוש במרחבים והקמת מרחבים חדשניים ללמידה, פיתוח מיומנויות.

אתם מוזמנים להיכנס ולקרוא את תעודת הזהות של בית הספר בו תלמדו בשנה הקרובה.

שנת לימודים פוריה לכל התלמידים/ות ובריאות טובה!

פעילות במעוז המכביםפעילות במעוז המכבים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד