הגביע הוא של אורט מודיעין

22/03/2022 י"ט אדר ב תשפ"ב

ביום שני שעבר, 15.3, התקיימה תחרות הגמר הארצית של הרובוטיקה FLL. בתחרות השתתפו 90 בתי ספר מכל רחבי הארץ מתוכם קטף בית הספר אורט עירוני ד' בעיר שני גביעים מרשימים של שתי נבחרות שייצגו את בית הספר משכבת כיתה ז' ו-ט'.

נבחרת שכבת ט' קיבלה את המקום השני בפרס "תכנון הרובוט" ונבחרת שכבה ז' קיבלה את פרס "הכוכב העולה". הנבחרות הבית ספריות מלוות ע"י מורים ותלמידים מבית הספר המשמשים גם כמנטורים של הנבחרות. המורים -יאיר איזנטל ועדי צ'יפרוט יחד עם יואב עמאר תלמיד מכיתה י"ב שמשמש כראש הפרויקט ואדם רייך תלמיד מכיתה י"א המשמש כראש תכנית הFLL אשר יחד מובילים את הפרויקט ותורמים רבות מזמנם לקידומו. לצידם תלמידים נבחרים ואף בוגרי בית ספר אשר התנדבו לסייע בהובלת הפרויקט.

במסגרת הפרויקט התלמידים לומדים, חוקרים, מתכננים, מתכנתים, בונים ומציגים את תוצריהם הייחודיים. האתגר השנתי עסק בבעיות הקשורות להובלה ושינוע של מטען מכל סוג, כאשר שאלת החקר השנתית הייתה: כיצד המטען ממוין, מועבר ונמסר ליעדיו.

תכנית זו, המבוססת על למידה מעשית, חושפת את התלמידים להנדסה ולתכנות. במסגרת התכנית עובדים התלמידים בשיתוף פעולה ונפגשים בתדירות גבוהה למציאת פתרון רובוטי, שמבצע משימות שונות הקשורות לאתגר על לוח משימות ייעודי.

מנהלת בית הספר, צופית חדד: "בית הספר ממשיך מסורת ארוכת שנים של השתתפות בתחרויות רבות ברובוטיקה בארץ ובחו"ל וזכה בפרסים רבים בזכות תמיכת הצוות, התמדה ועבודה מסורה. התלמידים מקבלים כישורים ומיומנויות יקרי ערך בעולם האמיתי, בהם תקשורת, יכולת עבודה בצוות, קבלת החלטות, ניסיון בתכנון וניהול משאבים, מנהיגות ועוד."

גביעים ברובוטיקה לנבחרות אורט עירוני ד'גביעים ברובוטיקה לנבחרות אורט עירוני ד'


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד