דרושים

10/12/2025 כ' כסלו תשפ"ו

מנהל/ת מחלקת קידום בריאות ברשות המקומית - הארכה

תיאור התפקיד

ייעוד:
ניהול וקידום תפיסת בריאות בתחומי אחריות הרשות המקומית ובשטחה, לטובת קידום הבריאות לתושבי הרשות.

תחומי אחריות:
1. ניהול מחלקת הבריאות הרשותית.
2. הובלה והטמעת תכנית העבודה לקידום הבריאות כחלק ממדיניות הרשות כתפיסת "בריאות בכל מדיניות" (בהתאם לתפיסת ארגון הבריאות העולמי).
3. תיאום עם משרדי הממשלה, גורמי חוץ במערכת הבריאות, ארגוני הבריאות וגופים אחרים וכן תיאום מדיניות בריאות בין יחידות הרשות המקומית.
4. פיתוח מקצועי והכשרת כוח אדם בתחומי העיסוק של המחלקה.
5. ריכוז מידע באשר ליישום חוקים, תקנות ונהלים בתחומי בריאות ברשות המקומית.
6. הנגשת מידע, נהלים ונתונים בתחומי הבריאות לקובעי מדיניות ברשות, למחלקות מקצועיות ברשות, למוסדות בפיקוח עירוני ובפלטפורמות רשותיות שונות.
7. הכנת מערך החירום הבריאותי בשגרה וניהול מכלול הבריאות הרשותי בחירום.

אופן הגשת המועמדות:
הגשת המועמדות למשרה זו הינה באמצעות טופס מקוון בלבד באתר הדרושים של העירייה
בצירוף כל המסמכים שידרשו בתהליך המקוון. יש לקרוא את ההנחיות לפני ובמהלך הגשת מועמדות, נדרש למלא את כל השלבים בעת הגשת המועמדות כגון: שאלון העלאת הקבצים הנדרשים ומבחן התאמה. חובה לצרף טפסי הגשת מועמדות וקורות חיים ואישורים להוכחת עמידה בדרישות הסף לתפקיד, הגשת מועמדות שלא כנדרש לעיל ו/או לאחר המועד האמור, תיפסל על הסף.

  • 100% היקף משרה

  • 23/12/2025 12:00מועד אחרון להגשה

  • 155/2025מספר מכרז

סגן/ית מנהלת אגף ומנהל/ת מח' רכש ואספקה באגף התקציבים - מנהל הכספים

תיאור התפקיד

ייעוד:
ניהול הרכש ברשות המקומית (לרבות רכישת טובין, אחסנתם, הספקתם, שמירה עליהם וקביעת רמת המלאי), תוך תיאום בין הצרכים לבין התקציב, ושמירה על האינטרס הציבורי וטוהר המידות.

תחומי אחריות:
1. סיוע למנהל האגף בניהול האגף ובתכנון המדיניות.
2. ניהול פיקוח, בקרה ומעקב על ביצוע העבודה במחלקת רכש ואספקה.
3. ביצוע רכש ואספקה באגף.
4. ניהול מצאי (אינוונטר) ברשות.
5. טיפול בחוזים עם ספקים וקבלנים.
6. וכל מטלה נוספת שתוטל ע"י הממונה הישיר.

אופן הגשת המועמדות:
הגשת המועמדות למשרה זו הינה באמצעות טופס מקוון בלבד באתר הדרושים של העירייה
בצירוף כל המסמכים שידרשו בתהליך המקוון. יש לקרוא את ההנחיות לפני ובמהלך הגשת מועמדות, נדרש למלא את כל השלבים בעת הגשת המועמדות כגון: שאלון העלאת הקבצים הנדרשים ומבחן התאמה. חובה לצרף טפסי הגשת מועמדות וקורות חיים ואישורים להוכחת עמידה בדרישות הסף לתפקיד, הגשת מועמדות שלא כנדרש לעיל ו/או לאחר המועד האמור, תיפסל על הסף.

  • 100% היקף משרה

  • 23/12/2025 12:00מועד אחרון להגשה

  • 154/2025מספר מכרז

עובד/ת סוציאל/ת מוגבלויות - הארכה

תיאור התפקיד

תיאור התפקיד:
1.ניהול הטיפול באנשים עם מוגבלות שנמצאו זכאים, ובני משפחותיהם, לפי חוק שירותי הרווחה לאנשים עם מוגבלויות, התשפ"ב – 2022 , ולפי גישה מכוונת אדם, לאחר שנקבע כי מוקד הצורך של המשפחה ו/או האדם הא בשל המוגבלות.
2. סיוע לאדם עם המוגבלות ו/או לבני משפחתו ו/או לנציגו בבניית תוכנית מענים אישית ברגישות תרבותית.
3. הערכת הצרכים והכוחות של האדם ומשפחתו, בשיתוף עימם, כהכנה לבניית תוכנית טיפול אישית ומערכתית.
4. טיפול באדם עם המוגבלות ומשפחתו וליווי שלהם במעגל החיים, בשלבי מעברים, ובאירועים משמעותיים.
5. מטפל במצבים מיוחדים (טיפול בשעת משבר).
6. ליווי רציף ומעקב אחר מצבו של האדם עם מוגבלות בנושא קבלת השירותים והמענים שנקבעו בתוכנית הטיפול האישית: בבחירת המענה, אופן קבלתו ולפי הצורך גם בהמשך.
7. זיהוי הצרכים של אנשים עם מוגבלויות ברשות המקומית והעלאתם לסדר היום לצורך פיתוח מענים מתאימים ברשות.
8. קידום המודעות והעלאת המודעות לצרכיהם ולזכויותיהם של אנשים עם מוגבלות.
9. סיוע לאדם ולמשפחתו בנושא מידע על זכויות, הטבות ושירותים שהם זכאים להם ויכולים להסתייע בהם, תיווך המידע, הנגשתו וליווי האדם ומשפחתו בתהליכי מיצוי זכויות ושירותים.
10. קיום קש רציף עם משפחות ועם יחידים לפי הצורך, כולל פגישות קבועות, ביקורי בית, שיחות טלפון למטרות מוגדרות.
11. ניהול הטיפול בעת הפניית האדם ו/או משפחתו לגורמי טיפול אחרים בקהילה.
12. רישום של תוכניות הטיפול והתוכניות האישיות של מקבלי השירות במסגרות בקהילה ובדיור, מעקב אחר תוכניות הטיפול והתוכניות האישיות ודיווח לממונים כנדרש.
13. פנייה לגורמים מקצועיים (מומחים) ולשירותים שיכולים לענות על צורכי הפרט ומשפחתו, לפי סוג הבעיה ותוכנית הטיפול.
14. שילוב מתנדבים ועובדי סמך מקצועיים בתוכניות אישיות, בתוכניות משפחתיות ובתוכניות קהילתיות וליווי שלהם.
15. פיתוח שירותים בקהילה לאנשים עם מוגבלות ברשות המקומית, לפי חוק שירותי הרווחה לאנשים עם מוגבלות ולפי גישה מכוונת אדם. סיוע ביצירת שיתופי פעולה וחיבורים לשירותים קיימים בקהילה והתאמתם לאנשים עם מוגבלות ובני משפחותיהם.
16. קיום קשר רציף עם נותני שירות ויצירת התאמה מרבית בין הצרכים של מקבלי השירות לנותני השירות.
17. מעקב ובקרה אחר רמת הטיפול שמקבלים מקבלי השירות במסגרות השונות, בדיקת השירותים הניתנים, האם הם פועלים לפי חוק שירותי הרווחה ולפי הנחיות תקנון עובדים סוציאליים.
18. השתתפות בפורומים לטיפול בפרט ובתוכם קהילתיות.
19. השתתפות בהשתלמויות בתחום המוגבלויות, לפי הנחיות הממונים עליו, אחריות להיות מעורה ומעודכן בהנחיות, בתקנות ובהוראת תחום המוגבלויות המתעדכנות ומתחדשות מדי פעם בפעם.
20. וכל מטלה נוספת שתוטל ע"י הממונה הישיר.

אופן הגשת המועמדות:
הגשת המועמדות למשרה זו הינה באמצעות טופס מקוון בלבד באתר הדרושים של העירייה
בצירוף כל המסמכים שידרשו בתהליך המקוון. יש לקרוא את ההנחיות לפני ובמהלך הגשת מועמדות, נדרש למלא את כל השלבים בעת הגשת המועמדות כגון: שאלון העלאת הקבצים הנדרשים ומבחן התאמה. חובה לצרף טפסי הגשת מועמדות וקורות חיים ואישורים להוכחת עמידה בדרישות הסף לתפקיד, הגשת מועמדות שלא כנדרש לעיל ו/או לאחר המועד האמור, תיפסל על הסף.

  • 100% היקף משרה

  • 23/12/2025 12:00מועד אחרון להגשה

  • 153/2025מספר מכרז

פקיד/ת שומה - מחלקת שומה ושילוט אגף ההכנסות – מינהל הכספים

תיאור התפקיד

ייעוד:
אחריות לארגון ולביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום קביעת השומות והערכתן.

תחומי אחריות:
1. קבלת מידע לעדכון ושינוי שומה בנכסים למגורים ושאינם למגורים.
2. קביעת תאריך כניסה של תושבים לנכס להטלת מיסי רשות.
3. עדכון קובץ נישומים ע"פ השינויים באכלוס נכסים בשטח הרשות המקומית.
4. בדיקת חובות ארנונה וכל חיוב נוסף בנכס/משלם.
5. מעקב אחר נכסים פטורים מארנונה (נכס ריק ולא ראוי) ואימות עמידתם בדרישות הפטור.
6. עדכון נתוני השומה ע"פ הנחיות הממונים ברשות ולפי הנחיות ממשלתיות.
7. יצירת שומה חדשה וביצוע פרוטוקולים במערכת בהתאם לנתוני בעלות, אכלוס ונתונים הנדסיים.
8. הכנת הודעות שומה מעודכנות בהתאם לשינויים בפרטי הנכס.
9. כל מטלה נוספת שתוטל על ידי הממונה.

אופן הגשת המועמדות:
הגשת המועמדות למשרה זו הינה באמצעות טופס מקוון בלבד באתר הדרושים של העירייה
בצירוף כל המסמכים שידרשו בתהליך המקוון. יש לקרוא את ההנחיות לפני ובמהלך הגשת מועמדות, נדרש למלא את כל השלבים בעת הגשת המועמדות כגון: שאלון העלאת הקבצים הנדרשים ומבחן התאמה. חובה לצרף טפסי הגשת מועמדות וקורות חיים ואישורים להוכחת עמידה בדרישות הסף לתפקיד, הגשת מועמדות שלא כנדרש לעיל ו/או לאחר המועד האמור, תיפסל על הסף.

  • 100% היקף משרה

  • 23/12/2025 12:00מועד אחרון להגשה

  • 152/2025מספר מכרז

עובד/ת סוציאלי/ת מלווה צעירים/ות (עו"ס צעירים) - יתד

תיאור התפקיד

מטרת התפקיד:
הגורם המקצועי המוביל את נושא העבודה עם צעירים במצבי סיכון ביישוב. עבודתו נוגעת לשני מעגלי עשייה החיוניים להצלחת הצעירים להצלחת הצעירים ולהשתלבותם המיטבית כבוגרים בחברה הישראלית: ליווי פרטני לצעירים, עבודה מערכתית קהילתית.

תיאור התפקיד ותחומי האחריות:

מעגל הליווי הפרטני
מציע לצעירים הזדמנות לקשר מיטיב עם מבוגר משמעותי, קשר המבוסס על ערכים של אמון, אמפתיה, שותפות, נכונות לקבלה ומרחב לחשיבה ולחקירה. המרכיב הפרטני כולל גם התייחסות לפן הקונקרטי של חיי הצעיר: תיווך והנגשה של משאבים קיימים לשם מענה לצורכי הצעיר כגון דיור, השכלה, תעסוקה, מיצוי זכויות ועוד. מעגל זה כולל:

  • איתור ויישוג.

  • הערכה ואבחון (בפגישה ראשונה או פגישות ראשונות).

  • בנייה משותפת של תוכניות התערבות אישית.

  • סינגור, תיווך לשירותים והפנייה לגורמים נוספים.

  • טיפול וליווי מתמשך וקבוע.

  • סיוע בנקודות משבר.

    אופן הגשת המועמדות:
    הגשת המועמדות למשרה זו הינה באמצעות טופס מקוון בלבד באתר הדרושים של העירייה
    בצירוף כל המסמכים שידרשו בתהליך המקוון. יש לקרוא את ההנחיות לפני ובמהלך הגשת מועמדות, נדרש למלא את כל השלבים בעת הגשת המועמדות כגון: שאלון העלאת הקבצים הנדרשים ומבחן התאמה. חובה לצרף טפסי הגשת מועמדות וקורות חיים ואישורים להוכחת עמידה בדרישות הסף לתפקיד, הגשת מועמדות שלא כנדרש לעיל ו/או לאחר המועד האמור, תיפסל על הסף.


  • 75% היקף משרה

  • 23/12/2025 12:00מועד אחרון להגשה

  • 151/2025מספר מכרז

עובד/ת סוציאלי/ת - אזרחים ותיקים ניצולי שואה

תיאור התפקיד

תיאור התפקיד:

  • ליווי פרטני, קבוצתי וקהילה של ניצולי השואה ברשות המקומית, לפי תוכנית העבודה השנתית של האגף לשירותים חברתיים או לפי הנחיות הממונה.

  • בניית תוכנית אישית לכל ניצול שואה ובתאם למענים הקיימים ברשות המקומית.

  • סיוע לניצול השואה במיצוי זכויותיו, חשיפתו לשירותים הקיימים בקהילה וסיוע לו, לפי הצורך, להשתלב בהם.

  • ליווי, תמיכה ועזרה לבן משפחה המוגדר כמטפל בניצול השואה.

  • כתובת מקצועית והכוונה לעובדים סוציאליים בתחום אזרחים ותיקים בפרט ולעובדי הרשות המקומית המלווים ניצולי שואה.

  • שיתוף פעולה עם רכז המענים ברשות המקומית וסיוע לו ביישום תוכנית העבודה, על פי חלוקת האחריות שהוסכמה ביניהם.

  • וכל מטלה נוספת שתוטל ע"י הממונה הישיר.

    אופן הגשת המועמדות:
    הגשת המועמדות למשרה זו הינה באמצעות טופס מקוון בלבד באתר הדרושים של העירייה
    בצירוף כל המסמכים שידרשו בתהליך המקוון. יש לקרוא את ההנחיות לפני ובמהלך הגשת מועמדות, נדרש למלא את כל השלבים בעת הגשת המועמדות כגון: שאלון העלאת הקבצים הנדרשים ומבחן התאמה. חובה לצרף טפסי הגשת מועמדות וקורות חיים ואישורים להוכחת עמידה בדרישות הסף לתפקיד, הגשת מועמדות שלא כנדרש לעיל ו/או לאחר המועד האמור, תיפסל על הסף.


  • 100% היקף משרה

  • 23/12/2025 12:00מועד אחרון להגשה

  • 150/2025מספר מכרז

עובד/ת סוציאלי/ת מיצוי זכויות וקהילה

תיאור התפקיד

תיאור התפקיד:

  • אחריות על תחום מיצוי זכויות ברמה הפרטנית וברמה הקהילתית.

  • מיפוי השירותים הרלוונטיים ברשות המקומית וריכוז המידע על הזכויות ברשויות הסיוע.

  • גיבוש קבוצות מיקוד, ליווי שלהן והנחייתן בנושאים של מיצוי זכויות ודרכי פעולה.

  • קידום סדנאות בנושאים: מיצוי זכויות, הנגשת שירותים, חינוך ופנאי, קידום המעורבות של מתנדבים ופעילים בעבודה הקהילתית.

  • ליווי עובד סוציאלי עוצמה בקהילה, השתתפות בגיוס משאבים ואיגומם, פיתוח שותפויות והקמת "שולחן עגול" עם מקבלי השירות.

  • גיוס קהילת משתתפים או מתנדבים והפעלתה כקהילה תומכת במקבלי השירות באגף לשירותים חברתיים בתהליכים של מיצוי זכויות.

  • סיוע פרטני למקבלי השירות המתמודדים עם מקרים מורכבים של מיצוי זכויות.

  • מתן ייעוץ לעובדי האגף לשירותים חברתיים ועדכונם בכל הקשור למיצוי זכויות.

  • ייזום ופיתוח הכשרות והשתלמויות תוך מחלקתיות לצורך עדכון הידע והמידע בנושא מיצוי זכויות.

  • וכל מטלה נוספת שתוטל ע"י הממונה הישיר.

    אופן הגשת המועמדות:
    הגשת המועמדות למשרה זו הינה באמצעות טופס מקוון בלבד באתר הדרושים של העירייה
    בצירוף כל המסמכים שידרשו בתהליך המקוון. יש לקרוא את ההנחיות לפני ובמהלך הגשת מועמדות, נדרש למלא את כל השלבים בעת הגשת המועמדות כגון: שאלון העלאת הקבצים הנדרשים ומבחן התאמה. חובה לצרף טפסי הגשת מועמדות וקורות חיים ואישורים להוכחת עמידה בדרישות הסף לתפקיד, הגשת מועמדות שלא כנדרש לעיל ו/או לאחר המועד האמור, תיפסל על הסף.

  • 75% היקף משרה

  • 23/12/2025 12:00מועד אחרון להגשה

  • 149/2025מספר מכרז

עובד/ת סוציאלי/ת נוער וצעירים

תיאור התפקיד

תיאור התפקיד:

  • חלק מצוות האגף לשירותים חברתיים וחלק מהמערכת הרשותית המטפלת בבני נוער על רצף הסיכון, הסכנה והניתוק ברשות המקומית.

  • טיפול ישיר באוכלוסיית נערים או נערות בסיכון, בסכנה ובניתוק בגילים 13 – 18. במקרים שבהם אין עובד סוציאלי יתד: באגף לשירותים חברתיים, עובד סוציאלי נוער של"מ מטפל גם בצעירים רווקים, בני 18 – 25, עם מאפיינים דומים לאלה של בני הנוער.

  • תיכלול הטיפול בנוער (ובצעירים) על רצף הסיכון, הסכנה והניתוק באגף לשירותים חברתיים.

  • מיפוי של בני הנוער ברשות המקומית, נתונים על מאפייני בני הנוער (גיל, מגדר, מעורבות פלילית, נשירה, מוכרים ברווחה), צרכי הנוער והמענים הקיימים ברשות המקומית.

  • איסוף מידע ונתונים וניתוחם תוך הסקת מסקנות לגבי אוכלוסיית היעד לשם זיהוי צרכים ופיתוח מענים מותאמים.

  • קשר עם גורמים רלוונטיים בקהילה העוסקים בבני נוער, כגון מסגרות חינוך, תנועות נוער, מסגרות חברתיות, קופות חולים, קידום נוער, עובדי רשות מקומית ועוד.

  • בנייה של דרכי עבודה ושיתופי פעולה בתחום הטיפול בבני הנוער על רצף הסיכון, הסכנה והניתוק ברשות המקומית, לפי הנחיות האגף לשירותים חברתיים ומשרד הרווחה והביטחון החברתי.

  • השתתפות בוועדות שונות בתוך האגף לשירותים חברתיים ומחוץ לה לשם טיפול בבני הנוער.

  • בשל אופי אוכלוסיית היעד וצרכיה, העובד הסוציאלי צריך להגיע למרחבים השונים שבהם שוהים בני הנוער (לפי הצורך).

  • איתור ויישוג של בני נוער על רצף הסיכון, הסכנה והניתוק ברשות המקומית.

  • היכרות בני הנוער, אבחונם והערכת הצרכים שלהם, חוזקותיהם וקשייהם, בשיתוף בני הנוער והוריהם.

  • קשר עם הורי הנערים לשם בנייה של תוכנית טיפולית הוליסטית ויישומה, כאשר המוקד הוא צורכי הנערים.

  • בנייה של תוכנית טיפול אישית מותאמת לצרכים, ליכולות ולרצונות של בני הנוער, כולל הצבת מטרות ויעדים, הגדרת משך הטיפול וניסוח חוזה טיפולי.

  • פיתוח מיומנויות וכישורי חיים של אוכלוסיית היעד, באופן שייווצר חיבור לנערים והקשר בין הנערים למעגלים הסובבים אותם – משפחה, קהילה וחברה – יתחזק ויאפשר ניידות (מוביליות).

  • על פי הצורך ולפי תוכנית הטיפול שנקבעה, הפניית הנערים לטיפול בתחום התמחות – להט"ב, רצף הזנות, התמכרויות ועוד.

  • הפניית הנערים לטיפול אצל עובד סוציאלי מומחה, בעת הצורך והמשך ליווי כדי לשמור על רצף טיפולי, אמון וקשר משמעותי עם הנערים.

  • לפי הצורך, תוכנית הטיפול ולפי הנחיות האגף לשירותים חברתיים ומשרד הרווחה והביטחון החברתי, הפניית בני נוער למסגרת חוץ ביתית ושמירה על קשר רציף עימם ועם צוות הטיפול במסגרת שאליה הופנו.

  • תיעוד ורישום תוכנית הטיפול האישית, כולל תיעוד פגישות עם בני הנוער ועם גורמים נוספים בתיק ההתערבות.

  • כתיבת דוחות סוציאליים בהתאם לצרכי הנערים ותוכניות הטיפול.

  • וכל מטלה נוספת שתוטל ע"י הממונה הישיר.

    אופן הגשת המועמדות:
    הגשת המועמדות למשרה זו הינה באמצעות טופס מקוון בלבד באתר הדרושים של העירייה
    בצירוף כל המסמכים שידרשו בתהליך המקוון. יש לקרוא את ההנחיות לפני ובמהלך הגשת מועמדות, נדרש למלא את כל השלבים בעת הגשת המועמדות כגון: שאלון העלאת הקבצים הנדרשים ומבחן התאמה. חובה לצרף טפסי הגשת מועמדות וקורות חיים ואישורים להוכחת עמידה בדרישות הסף לתפקיד, הגשת מועמדות שלא כנדרש לעיל ו/או לאחר המועד האמור, תיפסל על הסף.

  • 100% היקף משרה

  • 23/12/2025 12:00מועד אחרון להגשה

  • 148/2025מספר מכרז

פארק הנופש והספורט מודיעין

תיאור התפקיד

לפארק הנופש והספורט מודיעין דרוש/ה מפעיל/ת בריכה ותחזוקה,
תעודת מפעיל בתוקף- חובה
עבודה במשמרות, כולל סופי שבוע
עבודה במשרה מלאה
תינתן עדיפות לתושבי העיר מודיעין-מכבים-רעות
תנאים טובים למתאימים
קורות חיים והמלצות יש להעביר במייל: shlomit@ofekmodiin.com

    מנהל/ת חשבונות במשרה מלאה

    תיאור התפקיד

    לבית הספר אורט עירוני ד' מודיעין דרוש/ה
    תיאור המשרה:
    מתן שירות מנהלתי לפי צרכי בית הספר

    דרישות המשרה:
    יחסי אנוש טובים, סבלנות
    יתרון לרקע בניהול כספים
    ידע בתוכנות OFFICE
    קורות חיים לשלוח למייל: avitals@modiin.ort.org.il

      לאורט עירוני ד' מודיעין דרוש/ה תומך/ת למידה

      תיאור התפקיד

      התפקיד כולל:
      ליווי ותמיכה אישית ולימודית לתלמידים בכיתה קטנה
      עבודה כחלק מצוות חינוכי מקצועי , חם ותומך
      סיוע בהטמעת הרגלים , כישורי חיים וכלים ללמידה עצמית

      דרישות התפקיד:
      גישה סבלנית, אמפטיה ויכולת הכלה
      מחויבות ורצון להשפיע
      יתרון לבעלי/ות ניסיון עבודה עם בני נוער
      תחילת עבודה - שנת הלימודים תשפ"ו
      היקף משרה - משרה מלאה
      קורות חיים יש לשלוח למייל: inbalsade72@modiin.ort.org.il

        מינהל החינוך

        תיאור התפקיד

        דרושים/ות תומכות חינוך – סייעות לשנת הלימודים תשפ"ו

        מגוון רחב של משרות בגני הילדים ובבתי הספר בעיר.
        עבודה גמישה במשרה מלאה או חלקית, מתאים גם לסטודנטים.
        ניתן לשלב עבודה בבקרים והמשך עבודה בצהרונים.
        תנאים סוציאליים מורחבים
        המשרה מתאימה למועמדים שאוהבים ילדים ורוצים לקחת חלק בעשייה חינוכית משמעותית
        שכר משודרג בהתאם להסכם החדש 7000-8000 ₪ למשרה מלאה, בהתאם לסוג המשרה

        דרישות התפקיד:

        • ידיעת השפה העברית

        • מגיל 18 ומעלה

        • ניסיון במסגרות חינוכיות – יתרון משמעותי

        • 12 שנות לימוד

        • סיום בהצלחה קורס עזרה ראשונה

          למשרות בוקר:
          יש לשלוח קורות חיים nurit_e@modiin.muni.il
          לפרטים נוספים: טלפונים 08-9726081, 08-6226780


          לעבודה בצהרונים:
          יש לשלוח קורות חיים למייל: irita@modiin.matnasim.co.il
          לפרטים 050-7427897 / 08-9727156

          לפרטים נוספים בווטסאפ – לחצו כאן

          אבות בית לבתי ספר

          תיאור התפקיד

          לשליחת קורות חיים יש לפנות:
          לאירית טל לטלפון: 073-9394656

          או באמצעות מייל: irit_t@modiin.muni.il

            מרכז הספורט העירוני (עמק זבולון 5, מודיעין מכבים רעות)

            תיאור התפקיד

            דרושים מאמני חדר כושר לכל ימות השבוע, כולל שישי ושבת.
            דרישות: תעודת מדריך חדר כושר ותעודת מגיש עזרה ראשונה בתוקף.
            עבודה מיידית.
            לפרטים: 052-8519817 ובמייל: eli@ofekmodiin.com

              עמותת מופעים

              תיאור התפקיד

              דרוש/ה מנהל/ת טכני להיכל התרבות

              מהות התפקיד:
              אחריות על המערך הטכני באולמות שבחזקת עמותת מופעים, ובאירועים והפקות הנערכים בה.

              ניסיון קודם של לפחות 3 שנים בתחום ניהול טכני וניהול אחזקה.
              לחצו כאן לנוסח המלא של הפנייה לקבלת הצעות מחיר למתן שירותי ניהול טכני לעמותת מופעים.

                ביה"ס עירוני ב' ע"ש רבין

                תיאור התפקיד

                דרושים/ות לשנת תשפ״ו מורות ומורים למקצועות:
                אנגלית, עברית, מתמטיקה, גיאוגרפיה, מדעי המחשב, מדעים, ביולוגיה, כימיה.

                תפקידים נוספים:
                רכז/ת שכבה, יועצת חינוכית, לבורנט/ית מוסמך/ת

                קו"ח יש לשלוח למייל 1002235656@jerschools.org.il

                  תיכון עירוני ג' ע''ש מוטה גור

                  תיאור התפקיד

                  דרושים/ות לשנת תשפ"ו אנשי חינוך

                  להוראת מתמטיקה ומדעים בחט״ב.
                  לחט"ע במקצועות אנגלית, ספרות וספרדית.
                  כמו כן דרושים/ות אנשי חינוך לתפקידי ריכוז.

                  קו"ח יש לשלוח למירב טפירו במייל meravct@gmail.com


                    קול קורא 6/2021

                    תיאור התפקיד

                    לעמותת מופעים המנהלת את היכל התרבות ואולם עינן
                    דרוש/ה אחראי/ת אירוע

                    פירוט התפקיד:

                    • אחריות כוללת על התנהלות תקינה בזמן אירוע/ הצגה.

                    • איש/ת הקשר בין צוות העמותה לבין ההפקה

                    • אחריות על הסדרנים באירוע

                    • מתן מענה בזמן אמת לבקשות / דרישות / בעיות של הקהל

                      דרישות התפקיד:

                    • נכונות לעבודה במשמרת יומית של כשלוש שעות. בשעות לא שגרתיות. בזמנים בהם מתקיימים אירועים / הצגות: שעות הצהריים והערב / ימי שישי בערב / ימי שבת בצהריים / מוצ"ש / ערבי חג / חגים

                    • יכולת ניהולית

                    • יכולת עמידה במצבי לחץ ומתן פתרונות בזמן אמת

                    • יכולת להניע עובדים

                    • יכולת עבודה בצוות

                    • יחסי אנוש מעולים

                    • ייצוגיות, אסרטיביות, תודעת שירות גבוהה

                      היקף משרה: העסקה על פי שעות עבודה בפועל – שכר שעתי
                      *התפקיד מתאים לנשים ולגברים כאחד.

                      לפנייה יש לצרף:

                    • קורות חיים (כולל דרכי תקשורת), כולל פירוט מלא ביחס לניסיון המועמד/ת.

                    • אישורי העסקה ממקומות עבודה קודמים (על אישורי העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקפי משרה, פירוט עיסוקיו בתפקיד וניסיונו, והמלצות ממעסיקים קודמים.

                    • יש להגיש קורות חיים בצירוף המסמכים הנלווים, באמצעות מייל בכתובת: osnat@shows.org.il
                      רק פניות מתאימות תענינה.

                      המסייעת – משרות ברשויות המקומיות

                      תיאור התפקיד

                      מחפשים/ות הזדמנות לעבודה עם משמעות?

                      הצטרפו למסייעת והרוויחו כסף בזמנכן הפנוי
                      בתפקיד ממלאת מקום תומכות חינוך
                      לפרטים והרשמה היכנסו לאתר המסייעת

                        היכל התרבות מודיעין

                        תיאור התפקיד

                        דרושים/דרושות עובדים/ות טכניים
                        בעלי ניסיון וידע בהקמת אירועים ומופעים
                        ותפעול מערכות הגברה ותאורה.
                        לפרטים וקורות חיים - לפנות לריקי בטלפון 08-9737330 שלוחה 104
                        או במייל Riki_n@shows.org.il

                          היכל התרבות מודיעין

                          תיאור התפקיד

                          דרושים/ות עובדים/ות לשירות הלקוחות
                          עבודה במשמרות
                          מתאים גם לסטודנטים/ות
                          לפרטים: נאוה 08-9737333 שלוחה 120 או במייל menuim@shows.org.il

                            הסעות חינוך מיוחד

                            תיאור התפקיד

                            לעבודה במחלקת הסעות חינוך המיוחד
                            דרושים/ות מלווים/ות לפי קריאה / בקווים סדירים לאזור מודיעין, המרכז השפלה וירושלים


                            לליווי תלמידים/ות בעלי/ות צרכים מיוחדים בהסעות חינוך מיוחד

                            דרישות התפקיד:

                            • ידיעת השפה העברית ובכלל זה קריאה וכתיבה

                            • גיל 18 ומעלה

                              קו"ח יש להעביר למייל Moran_s@modiin.muni.il
                              לפרטים טל. 9726078 / 08-9726080 / 08-9726267
                              וואטסאפ 054-6441450

                              *המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד

                              סיירת ביטחון עירונית

                              תיאור התפקיד

                              אגף ביטחון וחירום מציע לכם תפקיד מאתגר
                              בסיירת הביטחון העירונית!


                              שכר אטרקטיבי.
                              תנאים סוציאליים מלאים מהיום הראשון לעבודה.
                              סביבת עבודה צעירה ודינמית.
                              עבודה במשמרות. (ניתן גם בחלקיות משרה).
                              שעות גמישות. מתאים לסטודנטים/ות.
                              דרישות סף לתפקיד:
                              שירות צבאי מלא, רובאי 03 ומעלה.
                              רישיון נהיגה מעל שנתיים.
                              נכונות לעבודת משמרות 24/7.

                              הגשת קורות חיים מקוונת לחצו כאן לפרטים: נועה 08-9394607

                                דרושים/ות מתנדבים/ות למרכז מיצוי זכויות במודיעין מכבים רעות

                                תיאור התפקיד

                                המרכז נותן ייעוץ, הנחייה וליווי בתהליכים הדורשים מילוי טפסים ומילוי הנחיות בירוקרטיות
                                מול גופים כגון: ביטוח לאומי (קצבאות, נכות), משרד הבריאות, משרד השיכון וכו'.


                                דרישות התפקיד:
                                אחריות, מסירות ורצון לתת מעצמך
                                פנוי/ה למספר שעות בשבוע, באופן קבוע – שעות גמישות
                                יכולת ביטוי בע"פ ובכתב
                                ידע במחשבים, בגלישה באינטרנט
                                יכולת הבנת הנחיות למילוי טפסים בירוקרטיים
                                סבלנות, סובלנות ותקשורת בינאישית גבוהה

                                קו"ח יש לשלוח לתמר ברנע, עו"ס מיצוי זכויות למייל tamar_b@modiin.muni.il
                                לפרטים טלפון: 08-9738439

                                  דרוש/ה רכז/ת צהרונים

                                  תיאור התפקיד

                                  לעמותת סחלבים במודיעין מכבים רעות

                                  תיאור התפקיד:
                                  ריכוז, תיאום ופיקוח על מסגרות וחוגי ההעשרה בצהרונים בגנים ובבתי הספר
                                  פירוט התפקיד:

                                  • אחריות מקצועית ומנהלית על הפעלת מסגרות הצהרונים בגנים ובבתי הספר

                                  • אחריות מקצועית ומנהלית על הפעלת החוגים במסגרות הצהרונים ובקייטנות

                                  • פיקוח והדרכת צוותים חינוכיים

                                  • קליטה והכשרת עובדים

                                  • ניהול מאגר מפעילי חוגים, שיבוץ ותצפיות

                                  • מענה לפניות תושבים

                                  • השתלבות בבניית תכנית עבודה שנתית ואחריות להפעלתה

                                  • עבודה מול צוותי הבוקר בגנים ובביה"ס

                                  • כל מטלה נוספת שתוטל על ידי המנהל הישיר

                                    *מתאים לנשים וגברים כאחד
                                    קורות חיים ניתן לשלוח במייל: Jaklin@modiin.matnasim.co.il
                                    טלפון לשאלות ולבירורים – ג`קלין טבקול 08-8615310

                                    דרוש/ה חשב/ת שכר להחלפה לחל"ד עם אופציה

                                    תיאור התפקיד

                                    לעמותת סחלבים במודיעין מכבים רעות

                                    פירוט התפקיד:

                                    • אחריות מקצועית על קליטת עובדים חדשים

                                    • טיפול בנוכחות

                                    • בדיקת התאמה בין נתוני תלוש השכר לנתוני הדיווח, איתור שגיאות והזנת תיקונים למערכת המידע

                                    • מענה טלפוני לעובדים בנושא שכר

                                    • טיפול במיסוי, תיאום ביטוח לאומי, הכנת טפסים לדמי לידה, אבטלה, תאונות עבודה ועוד

                                    • עבודה מול ממשקים נוספים בארגון

                                    • תיוק של מסמכי עובדים ומסמכי שכר

                                    • כל מטלה נוספת שתוטל ע"י המנהל הישיר

                                      השכלה ודרישות מקצועיות:

                                    • 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.

                                    • תעודת חשב שכר

                                    • שנתיים ניסיון מקצועי בתפקידים דומים בתחום השכר
                                      דרישות נוספות:

                                    • הכרות עם תוכנות האופיס, אקסל חובה

                                    • תוכנות שכר- יתרון לידע בתוכנת הר גל

                                    • כושר ביטוי בעברית בכתב ובעל פה

                                      כישורים ומיומנויות:

                                    • ידע בדיני עבודה, הסדרים פנסיונים וקרנות

                                    • סדר וארגון

                                    • עבודת צוות ,יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות

                                    • יחסי אנוש מצוינים

                                    • רצון ללמוד ולהתפתח בתחום

                                    • עקומת למידה גבוה

                                    • אסרטיביות
                                      כפיפות: מנהלת אגף כספים
                                      היקף המשרה: 100%
                                      נכונות לשעות נוספות בתקופת שכר, ימי שישי עפ"י הצורך .

                                      *התפקיד מתאים לנשים ולגברים כאחד.
                                      קורות חיים ניתן לשלוח במייל : Jaklin@modiin.matnasim.co.il
                                      טלפון לשאלות ולבירורים - ג`קלין טבקול 08-8615310

                                      עמותת סחלבים

                                      תיאור התפקיד

                                      דרושות לצהרונים
                                      סייעות / מורות / גננות / סטודנטיות


                                      דרישות:

                                      • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות

                                      • גישה טובה וחמה עם ילדים

                                      • ניסיון בעבודה במסגרות גיל רך יתרון

                                        תנאים טובים למתאימות
                                        אפשרות להסעות

                                        לפרטים נוספים: אירית 050-7427897

                                        המודעה מנוסחת בלשון נקבה אך פונה לשני המינים.

                                        אלו''ט - אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם

                                        תיאור התפקיד

                                        דרושים/ות ל''בית לחיים'' במודיעין

                                        • אב/אם בית

                                        • מבשל/ת

                                        • עובד/ת ניקיון

                                        • איש/אשת אחזקה

                                        • מנתח/ת התנהגות

                                        • אח/אחות רפואי/ת

                                        • עובד/ת סוציאלי/ת

                                        • מדריך/ה טיפולי/ת

                                        • רכז/ת

                                          לפרטים נוספים על המשרות ושליחת קורות חיים – לחצו כאן

                                          שירות התעסוקה במודיעין מכבים רעות

                                          שדרות דם המכבים 32, בניין דונה 2, קומה 3



                                          פניה למוקד העירוני מוקד 106
                                          פניה למוקד העירוני
                                          חזור לראש העמוד