יום העצמאות ה-68 לישראל

14/07/2016 ח' תמוז תשע"ו

להקת משינה והזמרים דודו טסה ולירן דנינו יופיעו על הבמה המרכזית במודיעין בערב יום העצמאות ה-68 למדינת ישראל. אירועי יום העצמאות לשנת 2016 שיתקיימו ב-11 במאי יכללו, כמו בשנה שעברה, שלוש במות ומוקדי חגיגות שונים, כאשר מסיבת העצמאות של הנוער תתקיים במתחם הבמה המרכזית בעמק החולה.

חגיגות העצמאות ייצאו לדרך, בבמה המרכזית, בשעה 20:00 בשידור ישיר של טקס הדלקת המשואות בהר הרצל. לאחר מכן ייערך טקס מעבר בין יום הזיכרון ליום העצמאות ולאחריו בשעה 20:50 יעלו על הבמה חברי להקת משינה, הלהקה המצליחה ביותר בתולדות המוזיקה הישראלית, ויופיעו מול הקהל עם מיטב הלהיטים ובהם רכבת לילה לקהיר, ריקוד המכונה, אין מקום אחר ועוד עשרות להיטים.

להקת משינה. צילום: טינו ואקהלהקת משינה. צילום: טינו ואקה

בסיום ההופעה יעלו לבמה מיטב להקות מחול ואקרובטיקה מהעיר במופע המקורי "מדינה מהסרטים" שיוקדש השנה לשירי הקולנוע הישראליים, בהנחיית גלית גיאת, ובהפקה של אגף תרבות ואירועים.

בסביבות השעה 22:30 יעלה לבמה דוד טסה, גם הוא אחד הזמרים והיוצרים הבולטים בשנים האחרונות. בין השאר שר טסה על "אני רץ", "הלילה לא", "זוזי" ו"היה לי חבר היה לי אח".

מיד לאחר תום המופע, בסביבות השעה 23:15, תחל מסיבת העצמאות של הנוער עם די ג'יי דין כהן שירקיד את הנוער עד לשעה 00:20, אז יעלה ויבוא לירן דנינו מהזמרים הצעירים והמוכרים ביותר בישראל. דנינו, שפרץ לתודעה בתכנית "כוכב נולד", הוציא שני דיסקים ובהם הלהיטים "ללכת", "עדיין ריק" ו"יש לך את הכל". בשעה 01:00 תתקיים מסיבת עצמאות לנוער.

עלות הופעת האומנים בבמה המרכזית תעמוד השנה על כ-230 אלף שקלים, בדומה למחיר ששולם בשנה שעברה.

לירון דנינו. צילום: ברק רוביןלירון דנינו. צילום: ברק רובין

במקביל, תיערך ברחבת הירידים מול הקניון הרקדה המונית של מוזיקה ישראלית וריקודי עם עם המרקיד דן עייני בין השעות 01:00-22:00.

בבמה המרכזית של מכבים רעות, ברחבת הדשא של מרכז מכבי העולמי, תופיע האייקון הישראלי ירדנה ארזי כאשר לצידה הקומיקאי, רועי בר נתן מ"ארץ נהדרת" בהפקה מקורית "זה כמובן – כחול לבן" – ערב מיוחד יחד עם להקות הזמר הייצוגיות של העיר ולהקות מחול מקומיות ממכבים ורעות.

ירדנה ארזי, אחת מהזמרות המרשימות והמוערכות ביותר בישראל תמשיך לעשות את יום העצמאות בעיר, כאשר היא תצטרף ללילה המסורתי מסביב למדורה בגבעת הברושים, לערב השירה "שרים עצמאות" בהנחיית יוסי לב.

עלות האמנים באירועים במכבים-רעות תעמוד השנה על כ- 130 אלף שקלים, כמו בשנה שעברה.

ירדנה ארזי. צילום: עידו לביאירדנה ארזי. צילום: עידו לביא

הבמה השלישית מתקיימת כמיטב המסורת במתחם האולפנא, עבור הציבור הדתי, ובה יופיע בשעה 21:00 הזמר חנן בן ארי, כאשר לאחר מכן תתקיים הרקדה בליווי להקת "דוסה נובה".

ראש העיר חיים ביבס: "מדינת ישראל חוגגת 68 שנים לקיומה וביום זה אנחנו נחגוג את החג המאחד את כל אזרחי ישראל עם אמנים מהשורה הראשונה בישראל על מנת לאפשר לכל אחד ואחת מהתושבים ליהנות ממוסיקה ישראלית נהדרת ולא פחות מכך, ליהנות מהלהקות המקומיות שלנו שיופיעו גם הן על הבמות המרכזיות."

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, אלעד שמעונוביץ: "תמהיל ההופעות ביום העצמאות נותן מצד אחד הרכב מכובד של אומנים מובילים, ומצד שני במחירים שפויים ודומים לאלו ששולמו בשנים קודמות אצלנו. מספר המשתתפים באירועים הולך ועונה כל שנה ולכן ישנם מספר מוקדים של במות וחגיגות, וכן מספר רב יותר של אמנים והופעות כדי לווסת את העומס. תושבי העיר מוזמנים לבוא ולחגוג יום הולדת למדינה באירועים לכל המשפחה."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד