11 שנים לפסטיבל המוסיקה "צלילי סתיו"

17/07/2016 י"א תמוז תשע"ו

ביום חמישי 4.11.10 יפתח פסטיבל "צלילי סתיו" במודיעין מכבים רעות. זו השנה ה-11 שבה נערך הפסטיבל בהפקת תחום תרבות ואירועים בעירייה.

בתוכנית, שלושה ימים מלאים בצלילים, המקבלים את בוא הסתיו, במגוון רחב של מופעים מוזיקליים בסגנונות שונים ומגוונים החל ממוסיקה קלאסית, בארוק, מוסיקת עולם, ג'אז מוסיקה מהמקורות ומוסיקה ישראלית.

רפרטואר הפסטיבל העשיר והמגוון מאפשר לקהל לבחור ולעבור מבמה אחת לשנייה, כשרוב המופעים הם ללא תשלום.

הפסטיבל יפתח ביום חמישי 4.11.10 במופע "צלילים שלובים" בביצוע תזמורת הבמה הישראלית יד חריף שאומצה השנה על ידי עיריית מודיעין מכבים רעות בקונצרט המשלב מוזיקה קלאסית בטעם אותנטי מזרח ומערב. ולאחריו יתקיים קונצרט ג'אז בלובי היכל התרבות.

ביום שישי - ערוץ 24 ערוץ המוזיקה מגיע לעיר – שידור חי מרחבת היכל התרבות בין השעות 15:00-19:00 בהנחיית עינת שרוף. כולם מוזמנים.

במהלך השידור יסוקרו שתי הופעות המתקיימות בהיכל וברחבת הדשא: המופע "שורולה", צבע מיוחד של הרכב המשלב את האנרגיה הברזילאית יחד עם החום והתשוקה הים תיכונית. המופע יחל בשעה 14:30 במבואת היכל התרבות.המופע השני הוא "קצב משגע" – מופע קצבי ומרתק, המשלב מוזיקה קלאסית, מוזיקה ברזילאית ושירי ילדים. המופע יתקיים ברחבת הדשא מול ההיכל בשעה 17:00.

בנוסף לסיקור ההופעות, במסגרת השידור החי יעלו לשידור תושבים שיגיעו לפסטיבל ויוכלו לבחור קליפים אותם ישדרו במסגרת התוכנית. העירייה והפקת הפסטיבל מזמינים את התושבים להגיע, להופיע בטלוויזיה וליהנות מההופעות הפתוחות לקהל ללא תשלום.

במסגרת התוכנית תבקר המנחה עינת שרוף גם בחזרה הגנרלית של להקת "הפיל הכחול" המופיעה בהיכל התרבות באותו הערב בשעה 21:00 במופע "רוק סתווי". המופע כולל גם להקות נוער מקומיות הפועלות במועדון הג'ק בגג האדום וגם הם יתראיינו במסגרת התוכנית.

ועוד ביום שישי, בשעה 17:00, נקבל את השבת בפארק ענבה עם הרכב "נשות חווה" – מוזיקה יהודית המבוצעת על ידי ארבע כלזמריות. יש לשים למזג האוויר - במידה וירד גשם האירועים יתקיימו במקומות סגורים.

בשבת בבוקר יתקיימו צלילי פייטנות בבתי הכנסת, בצהרים קונצרט "מיסה קריולה", והחל מהשעה חמש נחווה חוויות מוזיקליות במקומות שונים בעיר עם מוזיקת ג'אז, מוזיקת עם רוסית, מוזיקה בריטית ותזמורת המנדולינות של ראש העין.

את הפסטיבל תחתום התזמורת הסימפונית חיפה בהיכל התרבות, בערב שכל כולו יצירות שנכתבו על הסתיו, בהפקתו הייחודית של אמן הפסנתר אסף פייר, ובשעה מאוחרת יותר תזמורת הביג באנד של מודיעין בג'אם סשן בלובי היכל התרבות.

ההפקה מבוצעת על ידי מחלקת התרבות והאירועים של העירייה בניהולו של אלון שמידט וכל שנותר זה לבוא ליהנות ולקבל את הסתיו עם הענן ועם הרוח המנשב...

צלילי סתיו, 4-6 בנובמבר 2010 ברחבי העיר. קישור לתוכנית המלאה



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד