סוגרים את הקיץ עם משה פרץ

16/08/2012 כ"ח אב תשע"ב

אירועי הקיץ של מודיעין מכבים-רעות שזכו השנה להצלחה גדולה יינעלו ביום חמישי23/8 בהופעת סיום הקיץ עם הזמר משה פרץ.

האירוע יחל בשעה 18:30 באמפיפארק עמק החולה עם מתנפחים בתשלום עבור ילדים ודוכני מזון וסדקית שונים. בשעה 20:30 צפוי לעלות לבמה הזמר המצליח ושופט 'כוכב נולד' משה פרץ להופעה מלאה עם מיטב שיריו. האירוע כולו צפוי להסתיים בשעה 22:00 והכניסה אליו חופשית.

לקראת האירוע, בו צפויים להשתתף אלפים מתושבי העיר, ייסגרו מספר רחובות לתנועה וחניית כלי רכב בין השעות 17:30-23:00: רחוב עמק החולה משני צדיו ממרכז שרבט ועד רחוב נהר הירדן, רחוב עמק יזרעאל ואזור פארק הדגים עד עמק דותן. שינויים צפויים גם בקווי התחבורה הציבורית.

משה פרץ, צילום: סיון פרג'משה פרץ, צילום: סיון פרג'

כמו כן לא תותר יציאת רכבים מרחוב נחל ירמוך לכיוון רחוב עמק יזרעאל וחוצי עמק החולה (אמפיפארק) ממערב וממזרח יחסמו לתנועה החל מהשעה 14:00. רכבים שיחנו ברחובות הסגורים יגררו לרחבת הכורכר ברחוב עמק דותן. לא תותר הכנסת בעלי חיים לאירוע ומומלץ לתושבים להגיע רגלית לאזור המופע.

במקביל החלה מבצע מיוחד בעמוד הפייסבוק של 'עיריית מודיעין מכבים רעות' בו מוזמנים תושבי העיר למפגש מאחורי הקלעים עם הזמר לפני ההופעה.

על המשתתפים בתחרות לשתף ולהזמין כמה שיותר חברים וחברות וירטואליים שייעשו עבורם 'לייק' כאשר הזוכה במפגש יהיה מי שיכתוב את הסטטוס המקורי ביותר ויקבל את המספר הגבוה ביותר של ליקיים (סימני אהבתי). התחרות פתוחה לכל תושבי העיר בכל הגילאים.

לחצו כאן – לפירוט הכבישים שיהיו סגורים לתנועה וחנייה

לחצו כאן – לשינויים בתחבורה הציבורית בזמן האירוע



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד