נפרדים מהקיץ במסיבת רחוב ענקית

27/08/2015 י"ב אלול תשע"ה

ביום שלישי הקרוב (1.9) תחל שנת הלימודים תשע"ו אבל רגע לפני שהם חוזרים ללימודים יש לבני הנוער בעיר מסיבת רחוב ענקית וצבעונית במיוחד שתתקיים ברחוב ערער (ליד הקניון) עם הופעות של "התקווה 6", "קפה שחור חזק", הצמד "אפגרייד" ו"ג'ובי".

לארגון האירוע, שיסגור את אירועי הקיץ לנוער, חברו אגף תרבות ואירועים ומחלקת הנוער והצעירים, שהבטיחו שמסיבה כזו עוד לא נראתה בעיר. בני הנוער יוכלו ליהנות במתחם מסיבה מושקע הכולל הצללות ומתזי מים, ממסיבת Bring Out your Color תוססת במיוחד, במסגרתה יקבלו שקיות המכילות צבעים אורגנים ייחודיים שיורדים במים ויוכלו לצבוע אחד את השני בשלל צבעי הקשת. במהלך האירוע, אותו ינחה הזמר, חן אהרוני, יעלו האמנים בזה אחר זה על הבמה וירקידו את בני הנוער עם מוזיקה קיצית, מרעננת וקצבית במיוחד.

מסיבת הרחוב הענקית לבני הנוערמסיבת הרחוב הענקית לבני הנוער

שימו לב! בשל מסיבת הרחוב יחולו שינויים בהסדרי התנועה באזור. החל מהשעה 6:00 בבוקר ייחסם לתנועת כלי רכב רחוב ערער בקטע שבין רחוב פיקוס לבין רחוב הרכבת. החסימה תימשך עד לשעה 21:00.

במסגרת השינויים בהסדרי התנועה לא תתאפשר הגעה לקניון מודיעין מרחוב עמק איילון ומרחוב פיקוס. כלי רכב שיגיעו מכיוון עמק איילון יופנו לרחוב תלתן או לרחוב לבונה. לכלי הרכב המגיעים לרחוב ערער מכיוון רחוב עמק החולה (ממזרח למערב) תתאפשר פניה ימינה בלבד לרחוב פיקוס. כניסת כלי רכב לחניון הקניון תתאפשר דרך רחוב לב העיר וכן מכיוון רחוב ערער.

הנהגים מתבקשים שלא להחנות את רכביהם לאורך רחוב ערער מפינת פיקוס ועד פינת רחוב הרכבת וכי רכבים שיחנו במקום יגררו לרחבת הכורכר ברחוב לב העיר.

  • לא תותר הכנסת בעלי חיים לאירוע

  • לא תותר הכנסת נשקים אישי/אזרחי צה"לי לאירוע

  • לא תותר כניסת כלי רכב, לרבות דו גלגלי ואופניים חשמליים לאירוע

  • לא תותר הכנסת אלכוהול לאירוע

    שינויים בקווי תחבורה ציבורית:

  • קווים 110, 111, 150, 152, 201 יעצרו בתחנה בבניין העירייה ומשם יפנו לשד' החשמונאים.

  • התחנה ברחוב תלתן 17 – תבוטל. התחנה ברחוב פיקוס - תבוטל.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד