מבנה חדש לתנועת ''עזרא''

12/03/2020 ט"ז אדר תש"פ

ביום שישי האחרון חנכה תנועת הנוער "עזרא" את מבנה הפעילות החדש שלה, בנוכחות ראש העיר, חיים ביבס. "עזרא" היא תנועת נוער דתית לאומית, הרביעית בגודלה מבין תנועות הנוער הציוניות במדינת ישראל. מטרתה היא לחנך דור נאמן בעל בסיס תורני איתן שישתלב בכל תחומי החיים, תוך שאיפה למצוינות וחתירה להקמת חברה תורנית במדינת ישראל. התנועה מונה כ-60 סניפים ברחבי הארץ, כאשר הסניף במודיעין מכבים רעות פועל מזה 6 שנים ומונה כ-300 חניכים.

עד כה פעלה התנועה בבית ספר "משואת נריה", אך מעתה יוכלו החניכים לפעול במבנה שממוקם בצמידות לבית הספר, לאולפנת "אורות מודיעין" ולסניף רע"ם של בני עקיבא. במקום הוצבו שני מבנים בשטח כולל של 160 מ"ר וממ"ד, כך שישנם חדרי פעילות, מחסן, וחלל נוסף שישמש כבית מדרש. בנוסף למבנה החדש, שיהווה עבורם כעת בית, שיתוף פעולה עם "משואת נריה" ימשך והתנועה תמשיך להתארח במבנה בית הספר ולקיים פעילויות משותפות עם בית הספר וקהילתו.

טקס חנוכת מבנה לתנועת הנוער ''עזרא''טקס חנוכת מבנה לתנועת הנוער ''עזרא''

הטקס נפתח בדברי ברכה של מנכ"ל התנועה ולאחריו ראש העיר ביבס שציין כי הנוער במודיעין מכבים רעות הוא הנוער המוביל במדינה ולכן זוהי חובת העירייה לדאוג להם למבנים לפעילויות.

בטקס חנוכת המבנה נכחו ראש העיר, חיים ביבס, ממלא מקומו, שלמה פסי, סגן ראש העיר, אילן בן סעדון, חברי המועצה אלעד שמעונוביץ המשמש כמחזיק תיק הנוער והצעירים, מיכאל חרל"פ והילה שי וזאן, רב העיר מכבים רעות הרב יעקב צ'יקוטאי, מנהלת מחלקת הנוער והצעירים, לטם גל, רכזת תנועות וארגוני הנוער, דנה לרון-ניר, בכירים בתנועת הנוער "עזרא", הורים וחניכים.

במהלך הטקס נעשתה גזירת הסרט המסורתית, קובעו מזוזות במבנים והוקרן סרט של חניכי התנועה. מי שנכנס לתוך המבנה החדש, יכול היה ליהנות מתערוכת תמונות המציגות את פעילויות העבר של תנועת "עזרא".

חבר המועצה ומחזיק תיק הבינוי, מיכאל חרל"פ: "בשעה טובה ומוצלחת חנכנו ביום שישי האחרון את המבנה החדש של סניף עזרא בעיר לאחר 7 שנים של אירוח בבית הספר "משואת נריה". תנועת עזרא הגדילה בשנתיים אחרונות בצורה משמעותית את כמות החניכים והחניכות תודות לפעילות מדהימה של הרכזת עמית הדס שמגיע לה יישר כח גדול. אני שמח ומאושר שאנחנו מצליחים בקדנציה הנוכחית לפעול לבנייתם של מבנה קבע לתנועות הנוער."

חבר המועצה ומחזיק תיק הנוער והצעירים, אלעד שמעונוביץ: "תנועת עזרא הוכיחה את עצמה ובגדול מאז פתיחת הסניף שלה בעיר. ללא מבנה פעילות קבוע, הם הצליחו לצרף הרבה מאוד בני נוער ולייצר פעילות חינוכית וערכית ממדרגה ראשונה. מגיע להם לקבל בית לפעילות ומכאן הם יכולים רק לצמוח ולגדול."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד